Volcanoes in Indonesia

In Indonési sò 78 sumenti nun hà abbitate chì entra in u focu di u focu di u Pacificu. Hè furmatu à l'intruduce di dui platti litosferiche Indo-australiani è Eurasiiani. Oghje questa zona hè a più volcanica attiva in u mondu. Hà ricurdatu 1250 eruzzioni, 119 di quali hà purtatu à vittimenti umani.

I principali vulcani Induneschi

A lista di i vulcani più populari in Indonèszia hè stata manera:

  1. U vulcano Kelimutu . L'altura di 1640 m hè in l' isula di Flores , ca captivanu a bellezza di i so laghi. U vulcano hè una parte di u Parcu Naziunale Kelimutu. À a cima di a muntagna ùn sò micca una solu trè laghi at once, chì sò diffardini in grandezza, culore è cumpusizioni. Dopu à l'ascultendu à u cima di u vulcanu Kelimutu in Indonésia, vi vede stati rossi, verdi è blu-nuvole, i sfumezza chì cambià in tuttu u ghjornu, secondu l'argentu è u clima.
  2. Kawah Ijen . L'altu di 2400 m. Stu vulcano in l' isula di Java hè famosa per a so lava blu è u più grande lago di u acidu di u mondu. Venenu da vitàccia di u mondu per vede a vista incredibile - un vessi di lava radianti è lampi, battendu da a terra per 5 m di altitudine. U cràteru di u vulcano hè chinu di un lavu in u lavu in u lavurru sulfuricu è di u chile chloru in u misiru di l'acqua. U so color di esmeralda attraenti hè assai perikulu. Avvicinendu u lavu chiù vicinu, è in u cràter di u fiumu Ijen in Indonèsia senza rispiratori particulari, pruteggiante di fumes sulphuri, ùn hè insegenu.
  3. Bromo vulcano in Indonésia. Situatu à u livanti di l'isula di Java, hè incredibile bello è attrae cù a so grandeurità numerosi turisti. Puderanu à una altizza di 2330 m à scuntre l'alba è ammirazione di l'espurtazione volcanica irreal. I piani sò cuparti di frondoso verdore, ma u più altu in a cima, u più futuristicu u paisaghju si face. Negri duni da u sabbia, u nivellu di fume di u fogliu di ughjettu facenu un imprezzu impagliu in viaghjatori.
  4. U vulcano di Sinabung. L'altura hè 2450 m è si trova in u nord di Sumatra . Per un bellu pezzu u vulcano hè statu cunzigatu, ma di u 2010 è à questu ghjornu ogni 3 anni stalla, chì porta à numerosi distruzzioni è evacuti di i residenti. Dopu, hà addivatu a so attività è disturbanu l'abbitanti di l' isula annu. In mai u 2017, volta hà da esse emessu di cinti cinni di a forza chì a so visita à i turisti fù chjesa indefinitu. Ora ùn pò micca avvicinà à u Sinabung vulcano in Indonezia più vicinu à 7 km, è e persone da i paesi lucali fù pigliati à una distanza sicura.
  5. Volcano Lucy in Indonèsia hè u più grande volcanu di fangu in l'isula di Java in u locu di Sidoarjo . Apareceu artificiusamenti in u prucessu di a produczione di gasu naturale, mentre perchianu pezzi. Da u pianu in u 2006, i currenti di fanguiu cuminciaru a sopra à a pressione di u gasu. L'area circundante hà inundatu rápidamente di forti mudflamenti. Tutti i tentattivi di i giuloggichi chì travagliavanu a perforazioni per impedisce u liberu di fangu, acqua è steam ùn anu micca successu. Ùn avianu micca aiutu ancu i boli di petra, cacciatu in u cràcculu in quantità grande. U piccu di e eruzione hè in u 2008, quandu Lucy annullò u circa 180 mila metri cúbichi. Dificulu m, chì hà purtatu à l'evacuazione di i residenti lucali. A data, hà fallutu sottu à u so pesu propiu è hè mortu temporale.
  6. Volcano Merapi in Indonésia. Altitudine 2970 m Unu di i vulcani più sperdevuli di l'isula di Java, l'ultima fluviale in 2014. L'Indonesiani chjamanu "muntagna di u focu", chì parle di i so settini longu di l'attività ininterrotta. E eruzione cumenciavanu à scrive da u 1548, è da quandu e so gravità parechji volte à l'annu, è i forti - una volta in 7 anni.
  7. U vulcano di Krakatoa . Hè notu per l'erupció più putente in a storia mundiale. Una volta una volta in una isula volcànica in u gruppu di l'Isule Lesser Sunda era un vulcanu durmivanu. Ntô maiu di u 1883, si livò è ghjunghje una colonna di freccia è una chjama 70 km altissima in u celu. Incapaci à resistà a prissioni, a muntagna scopre, a morte di fragments roccia à una distanza di 500 km. Una scossa in u capitale fù demolita parechji edifici, assai tetti, finestri è porte. A tsunami s'arrizzò à 30 m, è l'scossa anch'ella riiscì à vola in tutta a Terra 7. Oghje hè un montagne bassine di 813 m di livellu di u mari, chì creci ogni annu è ripigghia a so attività. Dopu i medici recenti, u vulcano di Krakatoa in Indonésia hè interdetta da avvicinà più vicinu à 1500 m.
  8. Tambora . L'altezza hè 2850 m hè situatu nantu à l' isula di Sumbawa in u gruppu di e Chjesa Sunda. L'ultima erupción chjamata era in u 1967, ma u più famoso era u 1815, chì fù chjamatu "annu senza estiu". U 10 di aprile, u sumerranzu vulcano di Tambor in Indonèsia fici una flama à una altezza di 30 m, a frasche è u foglie sulfuricu attacca l'estratosfera, chì hà causatu un cambiamentu climaticu seriu, chì era chjamatu una piccula età glaciale.
  9. Volcanu Semeru . Altezza 3675 m, questu hè u puntu più altu di l'isula di Java. U nomu avia datu peri pulitori in onore di u diu Indu Semer, spessu parranu d'ellu à u "Mahamer", chì significa "Big Mountain". Aumente à stu vulcanu esse dumandate di avè un'attività prufessiva fisica è vi farà almenu 2 ghjorni. Ci hè adattatu per i turisti anziani è cunfidenti. Da a cima sò sopra breathtave di l'isula, i vini marciali vivanti è verdi, chì sò stati abbruciati da eruzione. U vulcano hè assai attivu è sempre sdrughje nuvuli di fume è fraschi.
  10. U vulcano Kerinci . U vulcano più grande, 3800 m altantu livellu di u mari, si trova in Indonesia nantu à l'isula di Sumatra, in u parcu naziunale. À u so pezu viaghjate i famosi i tigri Sumatran è rinocerosi Javan. À a cima di u cràter hè un lugnu vulcanicu di altitudina, chì hè cunsideratu cum'è u più altu di i laghi di l'Asia di l'Asia.
  11. U vulcano di Batur . Un favicu di i vitturisti chì apprezzendu a bellezza di Bali . Questi turisti venenu speciali per scuntate l'alba è admiraru u paisolu incantevule stupitu di a bella isula. L'altezza di u vulcano hè solu 1700 m, u pianu ùn hè micca cunfortile, accessibile ancu à i pezzi disprezzati. In più di i turistici, i balinesi sò spessu sottu u vulcano. Cridenu chì i dii viaghjanu in a muntagna, è davanti à l'iniziu di l'ascense u priconu per elli è raportanu riti è offerte.