Chì da purtà da Corea di u Corea?

Ùn hè micca sicretu chì assai postponulanu shopping per l'ultimu ghjornu di vacanze. Questu permetterà di decisu chì ricunniscendu vi pudete cumprà, ciò chì cumprà per i vostri parenti è sè stessu per a memoria di u vostru viaghju. U nostru articulu vi permettenu di piacè di tali cumerci in anticipu. Scupremu quale hè a più spessu acquistata da i turisti chì anu vacanze in Korea di u Sud .

Chì souvenirs per vene da Corea di u Corea?

I più acquisto popularmenti ponu esse furmate in seguente:

  1. Prodotti di artiggiani. Quessi sò tutti tipi di merchenzie di ceramica, legnu, fugliali di pogo, paru umbrellas di cordone da u sole, fustelle, boxe è porte di carta chì tagliate cù a mamma di pearl, pitture bordate o scarves. Per separà, si devenu esse sulitariu i precintanti di Tojang, chì sò stati aduprati in Corea da l'annocazione più antica cum'è una signatura persunale.
  2. Mascaras - nè menu di correr beni. Pinti in colori brillanti, inusual è à quarchi à spaventu, sò assai populari cun turisti. I Coriani stessi sò stati usati per pruteggià i spiriti maligni, è oghje ghjornu sò parti di a cultura di a Corea del Sur.
  3. Souvenirs Edible. Tra l'elle, u principalu hè u kimchi (craveru cù spicchi) è un veru orgogliu di a cucina naziunali coreanu . Comu rigalu per i zitelli o i culleghi pudete furnisce dolci, chì i più esotesi sò cicculata cun pepite, ginseng, cactus, etc. Una excelente presentazione da u viaghju pò esse un set di paletti metalli.
  4. Drinks. Turisti sperienne sapè chì pudete furnisce da a Corea di u Corea com'è un rigalu: sò chjucchii di tè (in particulari, tè verde) è a razzi di u ginseng. L'alkoholu rapprisentatu da e cerveza di makkoli (u vinu di risu), сочжу (vodka di risu), мунбэжжа (un bevande di triu è u millet), è dinò tutti i spezii di tintura - fruttu è ancu animale, hè populari.
  5. Cosmetichi. I medichi per cura di a faccia è di l'corpu quì à una prima, sopratuttu da chì i cosmudii coreanu hè ognunu cunsideratu unu di i migliori in u mondu. Hè crescita principalmenti nantu à i prudutti naturali (aromaticu mediatevuli, ginseng), ipoallergenici è pocu rinu. Hè per quessa chì a dumanda di ciò chì dà i portalli da a Corea del Sud, assai nichi è e donne solu risposta: solu cosmetichi!
  6. Ropa. Prima di tutti, questi sò i vestiti nazionale chjamati bagnu. Inoltre, i turisti cumpranu elementi tessili interni, cortini, cuscini, robbi.
  7. Ornaments. Da quale si pò cumprà in Corea di Corea, sta versione di souvenirs hè più caru, però, è memorable. Quì pudete truvà un oro inusual cù tintugulla gialla, assai argumenti è una varietà di ghjochi di costume.

Induve hè a più bella shopping in South Korea?

A megliu cità per a compra hè, sicuru, a capitale di Corea di u Korea - u magnificu Seoul . Quì pudete truvà qualcosa, qualcosa è ancu più. Per e shopping, i turisti si in i famosi isulani di Gangnam o Mendon , à e strade di Itavon è Insadon, custruiutu cumpratu cù e tente, e butteghe è i centri shopping. No menu pocu hè u Mercatu Namdaemun , induve i preziosi più belli in Seoul. Hè megliu di vena quì à a sera, quandu parechji buttoni sò aperte.

Descuentos è vendite

Serete assai furtunate se a data di u viaghju còdice cù u tempu di a big sale di l'estiu, chì si sviluppanu in lugliu o d'aostu, o in u festivale shopping coreanu. Duranti stu periodu, i stranieri sò datu enormi disònzi nantu à e merchenzie. À u listessu tempu, pudete salvà un pocu nantu à e acquistate per andà in una di e shopping shopping di impiechi. Sottomettendu un bigliettu di ritornu, pudete riceve riceve un reimburu di u 10%.

In quantu à pagamenti in metallo, sò più faciuli di fà cù una carta plastica, quasi tutta a parte di a Corea del Sud, ci hè questu opportunità. Ma in u mercatu, pudete pagà facilmente cun quellu.