Parcu di Corea

I Sur Corea hè cunzidiratu un paisu superpupulatu è densamente populatu, perchè e zoni di conservazione nantu à a tarra occupanu una zona di solu 3.82 metri quadri. km è in mare - 2.64 metri quadri. km. Stu territoriu hè parechje parechje è riserve di naziunale, chì sò apprezzate da i residenti lucali è i turisti.

Infurmazioni ghjugna

I casi tutti i parchi naturali in Corea del Sud sò stati creati in i 70 di u XX sèculu. In u paese ci sò 20 riservazioni enormi è parechji picculi (circa 50), chì sò chjamati distrittu o pruvinciali. Parechji sò quelli situati in i monti è in a costa. Quessi ultimi includenu isuli pitrisca è un spaziu acqua da elle.

In u territoriu di parechji parchi in Corea, in più di l' attraversi naturali, ponu vede munumenti culturali è temples Buddisti. Tutte e zoni di prutezzione di natura di u paisanu sò subordinati à a Cumpagnìa Statale per a gestione di riservazione, chì appartene à u Ministeru di a Prutezzione Ambientale.

L 'ingaghja versu i Parcu Naziunali di Coreali hè spessu pagatu, ma u prezzu hè pocu. Avarete bisognu di pacà u pranzu. Tutti i rimi janu à u sviluppu di e siti di conservazioni naturali. In una visita in a riserva, i turisti devenu seguitu certu regule. Quì hè pruibitu:

I parcorsi nazionale più famose in Corea di u Corea

Arcuni ambii ambienti di u paese sò visitati annu da 2-3 milioni di persona. I più visitati di elli sò:

  1. Odaesan - compone di 2 parte: u monasteru anticu di Woljeongs è u fiumu Sogimgang, chì hè circundatu da rocci, rocci è valli. In l'agenza di turisti d'estiu aghja per andà, è in l'invierno - per l'esca è u snowboard. In u territoriu di u parcu ci sò 5 pics, designed per u sport. Quì ci sò tesori nazionale sottu №48 (pagoda di 9 metri) è № 139 (figura di pietra di Bouddha).
  2. Seoraksan (Seoraksan) - u grandi parku naziunali in Corea di u Corea, i so ritratti adornanu assai cartoni è imelli. In una zona di 398 metri quadri. Sianu hotel, posti per campeghju, restaurants è sportivi. Eccu l 'anzianu anu u buddise temu buddise Sinhyntsa, l'escultura Gaetana di 19 metri, cast da bronzu doru, è ancu equipatu da più di 10 rotulazioni per sende. Hannu un nivellu diffirenti di cumplessità è di durata.
  3. Bukhansan - hè situatu nantu à a ridge eponymous in a pruvincia di Gyeonggi. A flora è a fauna conta 2494 spezie di culti, funghi è animali. U territoriu di a riserva si trova in a capitale, cusì hè assai cumuni cun l'abitanti di Seoul . U parcorsu naziunalu hè cumpresu in u Libru Guinnessu di Rècords cum'è a più visitata in una unità di l'aria.
  4. Kayasan (Gaya-san) - hè stallatu vicinu à a muntagna eponymous, chì hè famosa per u monasteru di Heins . In u monasteru hè guardatu una cullizzioni di testi antichi, fatti in u XIII sèculu. U guvernu di u paese avia vulutu trasladarià a un locu spaziu di acque cù un certu umidità è temperatura. U primu partitu traspusghianu quì, immediatamenti cuminciò à deteriorà, perchè a cullezzione fù firmata in a so forma originale. I scientisti ùn pudemu micca resolvi u fenomenu finu à quì.
  5. Hallasan hè una riserva di l'isula di Jeju è hè un patrimoniu mundiale di a UNESCO. In u territoriu di u parcu ci sò mandarine, pastori, pratiche è un vulcano, u piccu di quale hè 2950 m (u puntu più altu di a Korea di u Sud). In u crastu hè un lavu cù l'acqua blu brillanti. Hè megliu da vene quì da maghju à ghjugnu, quandu a azalea ciurera.

Qualessu altri parchi à visità in Corea di u Corea?

Duranti un viaghju in giru di u paese, fate curazioni di riservazioni unichi cum'è:

  1. Parco Tadochehasan - pertenece à a pruvincia di Cholla-Namdo. U territoriu di u parcu hè cupartu da i boscera perenne, abitata da 885 spezie d'insetti, 165 - pesce, 147 - uccelli, 13 - anfibi è 11 spezie di mamiferhe.
  2. Grand Park - hè ancu chjamatu u Seoul Park Grande , situatu in a Republica di Corea. In u so territoriu hè un rosariu, un zoo, u Museo Nazionale di l'Arte Moderna , attrazioni è una varietà di riti.
  3. Park Halle - stu parcu hè chjamatu a rotonda acqua di Hallesudo. U riprisentatu una zona di acqua di 150 km long in stretta da a cità di Yesu à Kojido. Ci sò parechji isuli disabbitati cù e caves di a muntagna è a natura virgine.
  4. U Paese Amore (Jeju Loveland) si trova in Jeju Island in Corea di Corea. Questa hè una istituzioni unica nantu à u territoriu di quale anu stati installati sculture d'un populu desertu, impronta in diverse posti intimi. Tutte e porte, bancu è funtani sò imbruttuti in forma d'organi genitali femminili è falo. Ci hè ancu un museu di sessu, una tenda cù bè è un cinema. A purtata à u parcu hè permessu à i persone per più di 18 anni di età.
  5. Voraxan - hè famosa per i so paisaghjoli pittoresca. Quì i fiumi sò rimpiazzati da i tempestosi cascate, è i rote in i stradi venini. In u territoriu di a zona di prutezzione di natura hè un tempore anticu di Tokchus.
  6. Parco Buhasan - si trova in Seoul è hè circundatu da un pittorescenu boscu. In u territoriu di l'area prutetta, ci sò monasteri è temples , è dinò di e rotte turisticu.
  7. Scultura Park - hè situatu nantu à a costa di u Mar Amarelo in Corea di Corea. E stiate sò fatti in forma di eroi chì si ncontranu è fècenu in amore, è da lasciate è esperendu u dolore. Tutti sò sti formi strammi è posa. Certi monumenti sò erotichi in natura. L'scultura più notuble in u parcu hè chjamatu "Scale".
  8. Islan Park - u territoriu tutale di a rialità hè cultivatu cù fiori fragrant è e stanzi exotichi. Eccu una piccula splutazioni è un zoo, una fontana musicali è pagodas, ponti è bicycles. I ghjorni assulanati nantu à e rochite ponu vede à vede tingati scettintassi da bascu.
  9. Park Seongsan hè un vulcano extinctu chì impressiona cù a so bellezza à u sole o à l'alba. L'ascent à u cràcculu di u vulcano si faci nantu à una scala privata, furne da e plataformi di observazioni è i banche.
  10. Namsan Park - u principale di i turisti hè a torre TV, chì offre una vista stunning. Pudete scopre è usendu u funicular. In a riserva, i turistici vanu una varietà di pianti, un paese naziunali è un bonu stagno cun una cascata.