Tickce encephalitis - sintomi

L'encefalite boricu-borne hè una malatia infectious (virale) aguda di un caratteru naturali-focu, in questa a materia grisa di u cerveletu hè influinzatu, è ancu di i membrani di u curu è a spine. Questa hè una malatìa assai seria chì pò porta à a minurità è a morte.

I modu di infezzjoni da l'encefalite borduvuli

I fonti di u virus di l'encefalite fegatu è l'animali salvatichi è i pani (in particulare petits rosteri), è i carrieri - iscetu ixodidi. Aduprate da u sangue di un animale chì u virus hè prisente in u sangue, u zitellu hè diventatu u guardiastru di u virus, salvatu per a vita è passendu à i so fianchi.

A persona pò esse infettatu cù l'encefalite bordughjosa in dui maneri:

  1. U primu (principal) hè transmissibile: u virus si cuncentra più in i glànduli salivatori di u tick, per quandu chjude a pelliccia umana duranti una sali di sangue cù a saliva, a tick the infectate trasmette à u sangue.
  2. U secondu (raro) hè alimentariu: infizzione in u travagliu digestivu è gastrointestinali cù l'usu di u latte scopare di capri o vacchi infettati cù l'encefalite borduvuli.

Inoltri, a contaminazione pò accade si i sprays di saliva o un pruduttu cavitaru di i morti infatti sò sottumessi à a pelle cù microcucchiati o cracke o in a mucosa di a bocca è u nasu. Quandu pudete passà quandu intende di sfraccià un tick.

A primurosa impurtanza in a trasmissioni di u virus hè di un ghjornu in sangue, perchè ùn hè impurtante per sguassà l'arburu di sucazione più veloce.

Semu devi esse nutatu chì in diverse persone, a susceptibilité à l'encefalite bordughjosa hè diversu. Cù a residenza prolongada in un locu naturale, una persona pò sottumessu multiplu sucking of ticks cù l'ingestazione di petite dosis di u virus. Dopu à questu, i antibodies sò pruduciati in u sangue, l'accumulazione chì prumove u sviluppu di l'immunità versu u virus. Se sti pirsuni si infettate, allura a maladie avvicereva in forma dulce.

Sintomi di l'infezzioni cù l'encefalite bordule in adulte

I signali di l'encefalite bordughjule ùn anu micca apparse immediatamenti dopu à a piccula piccidda, anche infizzione si pò accade in i primi minuti di sangue. A durazione mediu di u periodu d'incubazioni per l'encefalite bordughjule (da infezzjoni à a manifestazione di i sintomi) hè: per a via di transmissione - 7-14 ghjorni, cù alimentariu - 2-7 ghjorni.

Comu regula, a malatia accumenza assai, accumpagnata da tali sintomi:

A fase aguda dura dapoi 4 ghjorni, dopu a quale si trova a rimissione, durendu 8 giorni. Avanzate in u 20 à u 30% di i malati si trovi a fanta sussida di a malatia, chì u sistema nervu cintrali hè influinzatu. Per sta fasi, i seguenti sintomi sò tipichi:

Sicondu a gravità di i sintomi, sò distinti cinque formi clinichi di a malatia:

U risultatu più favurevuli hè a forma febrile (recuperazione ràpida), u più pesu form - meningoencephalic.

Trattamentu di l'encefalite bordule

Quandu i sintomi di l'encefalite bordughjule sò dettechji, u trattamentu intensivu hè obligatu, u paci hè urdintatu ingaghjatu in u dipartimentu infettuu. Serum, antibiotici, immunoglobuline, medicines anticholinesterase, vitamini B, biostimulaturi, etc. sò usati per u trattamentu. U pace di recuperazione pò durà longu u tempu, neuroprotectors, terapija d'esercitoriu è masaje sò utilizati per a riabilitazioni.