Monociti - a norma in i donne

Unu di l'insignamenti impurtanti, determinate in l'analizamentu di sangue, hè u livellu di i monociti in u sangue. U monociti sò un tipu di leucociti. Sò stati sò i caghjeru di u sangue maiori è attivu chì prumove a medula di l'osteria roccia. Nzè cun u flussu di sangue, i monocyti immaturi entre i tessuti di u corpu è degenerate in i macròfichi. A funzione principalu di sti elementi di u sangue hè a distruzzioni è l'absorzione di i microorganismi patogeni chì anu passatu u corpu, è l'eliminazione di e restu di caghjuli mortos. In cunnessione cù u fattu chì i monocyte facenu un tali travagliu rispunsevule, sò chjamati "cuntadieri di u corpu". Hè monociti chì diventenu un obstacle pè a furmazione di trombi è di i cèl·luli di u cancer. Inoltre, i monocculi sò involved in u prucessu di hematopoesi.

A norma di monocyte in u sangue

Per sapè o micca chì i valori di u sangue in l'analizamentu (cumprendu u nivellu di i monocyte) currispundenu à a norma, hè bisognu di avè una idea di a norma di monocyte in l'indice assolutu.

A norma di i monociti in u sangue hè di u 3% à 11% di u nùmeru totale di leucociti o circa 400 cellu per 1 ml di sangue periferali (ie, sangue chì circula fora da l'organi emulatorului). A norma di i monociti in u sangue in e donne pò esse menu di u limitu più lìmitu è ​​u 1% di u numaru di leucociti.

U nivellu di i celi bianchi varieghja cù età:

In adultezza, u numaru nurmale di monocyte in u sangue rari mai supira u 8%.

U cambiamentu in u nivellu di i monociti in u sangue

Aumasi in i monociti

Per incrementà u nivellu di i monociti in un zitellu, ancu u 10%, i specialisti tendenu à esse calmu, perchè un mudellu accumpagna i prucessi fisiològii naturali associati à a zitiddina, per esempiu, a dile. A sopra a bona quantità di monociti in paragune cù a norma cun un test di sangue generale in un adulte indica un fallimentu in u funziunamentu di u sistema circulatori, è ancu di u sviluppu di una malatie infecciosa, cum'è:

A devenza in u cuntenutu monociticu pò signalà u sviluppu di a formazione maligna à u corpu. A menudo un annu in u numaru di cande bianchi hè osservatu in u periodu postoperativu. In i donne, a causa di questu shift hè a più spessu operazioni ginekoloogichi.

A riduzioni di i monociti

A diminuzione in u livellu di monocyte hè un fenomenu più raru ca un incrementu in questu indicatore. Ù micca ne necessariu indicà u sviluppu di a malatia. Per esempiu, assai donne abbianu i monocyte durante a gravidanza è in u periodu postpartum. Hè in questu tempu com'è u risultatu di l'espansione di u corpu pò manifestà l'anemia.

Altre causa cumuni di una diminuzione di u cuntenutu monociteghja in u sangue:

A rivolta di u livellu di monocyte hè spessu osservata in u periodu dopu à l'operazione durante u traspurimentu di l'urganu. Ma in questu casu hè causatu artificiusamenti per suppressione l'immunità cù drogi è per impediscenu à u corpu à rifiutà i tessili è l'omi trasplantati.

In ogni casu, un mudellu in u cuntenutu monociteghja in u sangue hè una mutivazione di sottusa à un scuperta medica per identificà a causa è, se ne necessariu, cunducenu a furmazione adattata.