Knife santoku - chì hè?

No tantu tempu, u marcatu di l'alimentariu hè cambiatu dramaticamente. Si prumove l'equipaggiu prufessiunale, l'apparizione è l'apparizione speciali si sò dispunibili solu per i sapori è i sidimenti di ristorante, oghje pudete fà cumprà nimu Ma ùn ci hè un prublema per cumprà, ma hè sanu di apprufittà questu questu un fattu diversu. Per esempiu, tù è a nostra hà compru un santoku novu di moda, ma ùn sapete da sicuru perchè hè necessariu.

Japanese knife santoku

Tutti sapemu chì hè u pòpulu orientali chì spessu fallenu in a categuria di foglie longi. Più più d'una volta fù dettu chì quandu ferma in u modu di vita è nutrimentu, o più preferitu, a dieta. Cusì, l'uttene di a cucina ancu a so manera à u ghjornu oghje, sottumessa cambiamenti pricisamenti in quantu di prudutti.

Siccome a basa di razione giapponese hè u verdura cù u rossu, è u palustre japonesu santoku hè in relazione à u cuteddu francese, u risultatu hè excelente. U cultellu pò incarassi facilmente à u cuteddu, crumbling e chopping products. Ancu u nome in traduzzione significa "trè cose bona". Questu hè ciò chì avete: l'abilità di sfruttà i prudutti in trè manere.

U cuteddu vi face cù verdura, carne è pisci. È assai persone nota un sensu pocu sensu in e so mani: per tuttu u so pesu è cumplicitude, u culteddu prova hè assai còmicu, a manu pari di cumprenda comu hè necessariu di manipulà.

Santoku o u cuteddu di chef?

Per risponde à sta quistione, avete bisognu di capisce ciò chì hè adupratu u cuteddu di santoku. U so funziunalità distintiva hè a cunfinazione insulita di una spada larga assai larga è un cùagliu assai picculu. Hè ancu avissi nutatu chì u cuteddu hè ancu cunsideratu da u puntu di vista di u pesu: u centru di gravità hè spustatu versu u fini di u puntu, chì vi permette di operà u cuteddu assai più veloce. U coccu duverà bisognu di più menu sforzu di cut o chop the ingredients. A secunna funzione di corona hè una sceglia di u focu. Ancu s'è pocu, ci era mudelli cù un sforzu tradiziunali.

In u risultatu, avemu avutu, a principale per quale hè utilita u santoku di crocante, hè leccia o rompi di i prudutti in quantità grande è à pocu pressu. Per i ragioni evidenti, a quistione sia per esse, ma ùn hè micca più faciule per piglià un cutidianu di u chef.

A più chjave di appiecà a croce di Santoku hè a so versatilità, in fatti, ùn ogni labellu hè statu capaci di trattà immediatamente cù trè tippi di prudutti. In quantu à a diffarenza di u filu di u cultellu è di a cuciera, ci sò parechji. U primu, hè più curtu (a longeva di u chef hè 330 mm longu) è a so spina hè solu 188 mm. Hè ancu santoku hè assai più largu, hà una riserva caracteristica di u vignetu. In u risultatu, avemu più pisu, chì pò esse cunsiderate una virtù è una disadvantage.

Assignate un cuteddu a santoku

Cù avemu bisognu di u culteddu di u santoku, avemu capitu, ma ùn hà bisognu d'una mussarina ordinale? Dopu tuttu, questa hè a paradossu di u mercatu mudernu: pudemu cumprà nove novità di cullezione, ma in cunseguenza, simpricimenti a nostra salottetta.

Eccu avemu opazioni opposti. Tuttu dettu di a vostra attitudine in questa novità in principiu. Per una banda, u cultellu hà da frutto cun l'attrazzu di filieri di pollettare fritte cù fette fino, è cù una cullette di patata. Da tutte spessu u cuteddu aiuta à cut the greens finamente finamente, è turnate i filetti di pisci in mince - è ancu più cusì. Santok hè ancu un maestru in questu materiu.

Eccu u vantaghju maiò di a vostra acquistione: u cultellu hè veramenti universale, ma ancu una mussarina ordinale pò domicinali senza i corsi di cucina. Sì, e e dimensioni sò abbastanza chjucu, chì vi permette di salvà a machja cù u restu in a casetta di a cucina.