Museo di Sherlock Holmes in Londra

Forsi ùn ci hè micca una tale persona in u mondu chì almenu una volta ùn senti micca u nome di u famusu detective Sherlock Holmes. È per oghje hè pussibule micca solu di leghje una volta u grande opere di u notu scrittore famoso scrittu Arthur Conan Doyle, ma ancu per trascurgate à l'atmosfera di u tempu scrittu in elli. Stu sonnu pò esse realizatu da visità u museu di Sherlock Holmes, in Londra, apertu in u 1990. E induve hè u museu di Sherlock Holmes, hè faciule per avè - sicuru in Baker Street, 221b. Hè quì, sicondu i libri di Arthur Conan Doyle, hà longu campatu è travagliatu Sherlock Holmes è u so assistente fidu di Dr. Watson.

Un pocu di storia

U museu di Sherlock Holmes si trova in una casa di quattru stori, custruitu in u stilu Vittoriu, situatu vicinu à l'stazione di u Metro di Londra di u stessu nome. U bastimentu hè struitu in u 1815 è sussegwentamenti aghjuntu à a lista di l'edifici cù valuru storicu è architetturale di a seconda classa.

A l'ora di scrivite l'opere di l'indirizzu di l'indirizzu Baker Street, 221b ùn esiste micca. È quandu, à a fine di u XIX sèculu, Baker Street hè stata alargata, u numiru 221b era unu di i numeri chì anu attribuitu à l'Abbey National.

À a fundazione di u museu, i so criatori specificamente registrau una sucità cù u nomu "221b Baker Street", chì hà permessu di impiccà u signu appropritatu nantu à a casa legale, anche si u nùmmuru propiu di a casa era 239. In u tempu daveru u custituitu ancora avutu l'indirizzu ufficiali 221b, Baker Street. E a corrispondenza, chì prima vinni à l'Abbey National, hè statu mandatu direttamentu à u museu.

Modest sta casa di u grand detective

Per i fannijiet di Conan Doyle, u Museo di Sherlock Holmes in Baker Street diventeranu un tesoru veru. Ci hè questu puderanu di impresa sana in a vita di u so erculu predilettu. U primu chianu di a casa era occupatu da una piccula buttrega è di souvenir. U sicondu ventariu hè a sala di Holmes è u salottu. U terzu hè a sala di Dr. Watson è a Sra Hudson. U quartu pianu hè una cullizzioni di figuri di cera, cuntene parechji caratteri da i roulu. E in un picculu bulevu hè un bagnu.

A casa di Sherlock Holmes è u so internu, à u più chjucu, currisponde à e descripzioni chì sò prisenti in l'opari di Conan Doyle. In u museu di a casa, pudete vedere u viulinu di Holmes, l'equipaggiu per esperimenti chimichi, un pruduttu turcu cun u tabacco, u focu di caccia, un rivolversore di l'armata di u duttore Watson è altre cosa chì appartenenu à l'eroi di i novelli.

In a sala di Watson pudete acquistà cù e fotografia, pittura, littiratura è ghjurnali di u tempu. È in u centru di l'abitazioni di a Sra Hudson fù u bustu di bronzu di Holmes. Inoltre, quandu chjappu in questa stanza, pudete vede parechje di e currispundenza di i detective è e lettere chi vinni à u so nome.

Una cullizzioni di figuri cera

Avà aghjunghjemu una ricerca di a cullizzioni di figuri cera. Eccu avete truvatu:

Tutti quelli, è vivu, vi faraghju u novu prufitta l'avvenimenti di e vostre rovellati favuriti.

Ùn vi scurdate di visità a casa di Sherlock Holmes in Londra, se passa di visità stu cità, è avete acquistatu assai emozioni pusitivi.