Cumu pudè cocilu benettice cù pignotti?

L'appetitori di u richezze è a pienu sò un pianu spunitu è ​​cunnisciutu di a cucina russa. Sò ideali per a carne, platti di patata è pisci. U l'effettu anti-virali di u rapinariu prumove a vostra immunità per un bellu tempu. Scupremu cusì per fà u bagnu cù l'arnese.

A ricetta per u Raccumadirazione cù a palloncina

Ingredients:

Preparazione

Avà vi dicu cumu fà un cavallu-ravane cù pelli. Cusì, i radichi di rafforistanu sò lavati è fretu cù una spugna per assicurà un pocu. A me manufatti avete boni boni, ma ùn ci micca cut off so chì ùn perdisce micca e so gustuzzu è u culore. U cavallu isulanu hè impannugatu in un saccu, è si allora 15-20 minuti in u locu. Pigliate un pappu di tri-litru, piglia l'acqua in ellu è a purtalla à foglie. In u liquidu di zuccherinu avemu un pitittu di zuccaru, fate una cuppa di vinutu è cumincià a pianta sottumessu. Coglie a pettine nantu à un focu lento durante 45 minuti, chjusu a tapa. Avemu sempre u raccomu di u fugliale, ne puru, fate metti à 10 minuti in acqua fridda, è tagliate in picculi pezzi è torna cù un macinatu di carne.

Avete pour un litru d'acqua in un pappagallou è fassi ferru. Agghiunce u sali, u restu di zuccaru è raffu terre. Coglie u mistu resultante durante 20 minuti nantu à u caldu pianu. Omitemu u pitullu durante 2 minuti cù l'acqua fredda, è poi avemu purifita i culturi di a ravioli liggiti è i piacè di a mozza di carne.

Aghjunghjite a betula à u ravizzu, staghjone bè è fate a coccia di più di 10 minuti. Pour in l'acitu, l'oliu vegetale, stitch e affacciate per un debbitante u focu per altri 10 minuti. Una preparazione prestienta di ravenna cù betula hè spurtata immediatamente nantu à i vaccini è arraggiati cù stivi.

Rucciosi cù pelli pè u invierno

Ingredients:

Preparazione

Fighjà cunzidiennu una variante più, cumu fà un ravane di cavalli cù una mannara. A pallida hè staghjunata in acqua salciamente ligata, fretu è sbucciata. Preparate vetru freddo è tappi in anticipu. Allora, i prugne sò chjucu in una macinagghia carne, e l'arradamente purgatu hè pulverizatu cù una licenza finu à ottene una pulpita homogeneia. Senza solu cù molti cura di u travagliu cù questa crosta, perchè da i phytoncides, l'ochji sò assai llanguanti, pò perspira in a gola è in u nasu. Poi mangà u patechju è u rape, aghjunghje u zuccaru è u salinu. Dopu quì, fate in l'acitu, mischjate u frenu, fate nantu à i frasi è stende i tappi. Guardemu a nostra peceta in un locu friddu è scuru.

In u listessu modu sèmplice, a coltante cù ravenna hè stata coccia da l'inguernu .

Ranghetti casteru cù pettine

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Per a preparazione di ravenna cù a farina, ci fremitamu u verdura, frémola, nepreza è tagliate in cigschi. Allora aghjunghjenu a betula in un putu è aghjunghjenu rossu rossu o rinfriscatu renda. Dopu, avemu misu separatu tutti l'ingredienti di l'addevu, fegate nantu à u focu, fretu è fremenu in i culturi, è aghjunghje spices è condimenti à u gustu. Cercuamu l 'attivi di tavuletta, è dopu qualchì pocu di ghjorni u nostru lumme sarà prestu.

Per pudè stallu di stu platu diliziosu è sanitariu, ùn avete micca a prutezzione di cunservazione. Pudete simplificà solu rafiziatu raquis raccogliati, cunfundini u mischju resultante cù acqua un pocu, aghjunghje una cuchona di l'acitu di tavuletta, un salottu, mettite è fate un fucinaghju in a fria. Hè tuttu, u perfettateghe per parechji platti, pronto. Hè veru, ùn serà micca stati guardatu finu à un appetitore preparatu cumu e ricchettu chjappi.

Inoltri, u col chì hè aggradèvule per l'inguernu sarà cultu di farina , chì ùn sarà micca difficili per preparà.