Cunfittura di i bianchi

Sapete chì hè pussibile di cocilu da una dolce dolce madura un delttisu dilicatu, chjucu, riliventi è riccu chì pò esse servutu cum'è postre originale nantu à a tavula. Hè fattu cume simplici, ma u risultu culminare eclissi tutti e vostre expectazione. Pensemu cun voi cumu fà un cunfettu di ciliegia bianca.

A ricetta per a meloglie da cherry bianca

Ingredients:

Preparazione

Allora, per preparà a marmellata da u cherry biancu, cura cu cura di i frutti è rinsegna bè in acqua corrente, sguassà e rami è l'osse. In una pienza pour u cantu necessariu di pura acqua di primavera, pour alla u zuccheru è fate u ghjacciu per cocchi nantu à u focu medium. Perduzzà periò u mistieru è caccià a scuma cun cura. Quandu i cristalli di zuccheru sò solu dissolvi, ponu appruntate u cecciu biancu dispostu, mischjianu cun piacè, apicultate a flame, copre cù una tapa è abbandunate per infuse un ghjornu.

U ghjornu dopu, lavamu u limone in acqua pura, lavite a secca è tagliate in pochi cunti in culu cù a pelle. Aggiuncate i agrumi in a cunfittura è fate fraschetti à circa 6 minuti, dopu a quale si allora novu per insistia. Dopu un ghjornu, fateurà a farfalla durante 15 minuti, patevule à u gustu è u mischju. Se preparate a marmellata per l'inguernu, poveru poveru subbillallu nantu à i banche, trasfurmate e cose, vultà in puszione è trasfurmate in una manta fina, allughjemu à fretu. Se ùn avete micca escechjaru finu à l'invernu, poveru pusà in un tavulinu è serve com'è dipinne cun un fragante bun è tè calente .

Uomo di cìtria biancu cù castagne

Ingredients:

Preparazione

Scaricate i casgi da u cunchju, di sicuru, fate i nucleoli cù l'acqua fogera di fogghiu è surtite da 20 minuti. Dopu scura cu curau l'acqua è, cù un picculu cutiddu, aghjustemu è quitè rinunzià a pelle.

Avemu prumessu a ciliegia. Berry avemu resu dentru è svanta addivati. Elimine i zucculi, acchianu in acqua fridda è riniscendu tutte di ogni uberinu di bacca. Pudete utilizà per questu scopu un apparatu specialu per i fossi, ma da chì a ciliegia bianca hè assai dilicatu, da pudè travagliu cum'è un hairpin regular. Per fà questu, aduprà cù un alloghju in fine à a basa di u troncu, rumpia in un círculo, è poi pìglia nantu à u fondu è piglialli cun cura. Fattu, pigliate e fiorite di a walnut è e mette in u furore di u curuce di dolce. In questu modu facemu cù tutti e bachi.

Dopu à questu, pigliate una padedda cù un fundu spichidu, pour u zuccheru in u fermentu, fretce in acqua fredda è u zuccaru, chì sò siparati da a dolce. Ci putemu i piatti nantu à u focu dilicatu è cocilu dolci sciroppu, stirring in ocasioni, perchè u zuccheru ùn hè micca bruciatu. Quandu tutti i cristalli sò disolvi cumplessi, spàrghjenu a bassa cun prugramma impurtante di zuccherinu, purtà à foglia, sguassate a cura di scuma cun cura è caccià a pappale da u focu. Fate un coccu per circa 3 ore à friddà è rimettimu à u focu, aghjunghjenu alcune boxes di cardamom.

Ci hè a coccia di u gustu di u puntu di ebbulenza per altru 5 minuti, è questu tempu steriliteghji i tesi è taglioli. Cunfittura chjucata fina di cigliu biancu senza pesti hè speduta per latte, ricuminatu è puliti in un locu friddu. Ci hè più divano, u più spessu, più satuvutu è fragante, saldarà.