Prugne marinate per l'inguernu

Una bona ama di casa sempre hà almenu una riserva minimu di cunsirvazioni in a pantera. In tempu cù pepivari, i più populari sò i pumati marinati. Hè nantu à quelli chì l'avemu parlatu oghje è offre e dui e ricette più ricchi di baccelli di tomate.

Tagliolini marinate per l'inguernu in un vasu di litre - ricetta

Ingredients:

Càlculu per quattru latti di litre:

Preparazione

Prima di principià per appruntà i pumati per l'invernu, avemu prumuntà un cuntenutu prima. In questu casu, avemu bisognu di un vasu di litre chì avemu lavatu cusì è sterilizà in qualchì modu cunvene. Avemu pour l'acqua filtrata in a panetta è a metta nantu à u focu è mentre fiagli, avemu da imblanu i latte. À u fondu di ogni pila nantu à u parapulu di l'aneto è una rame di u pilone, tarmoremu trè piule di pepite è un foglie di foglia è u foglie di u carnation. L'allicciosi di l'agliu sò puliti, si tagliàvanu in quattru parti è arrembe unu à un momentu in u jar. Turnate i tomate. Opisce frutti chjuchi è densi, rinsigne è omucciu cun un canu nantu à e spalle. In cima, ponemu un culmu di l'agliu più terra, una raffia perchjica è umbrella dill. Fate a prigione cù l'acqua di fogera sottu à a corda, fate cù foglie cuncechje metalli è viaghjate entre 10 minuti.

Dopu qualchì momentu, fate l'acqua torna in u panu. Hè assai dispunibule per utilizà per questu scopu una tappe speziale cù i buchi, reemplaendu cun un metudu metale.

Parechji in questu staghjunu aghjunghjenu tutti l'ingredienti di u marinatu à l'acqua. Ma pudete fà assai più faciuli è più pratichi. Agghicà aghjunghje u zuccaru di salinu è l'acitu nantu à i spezii. Per ogni bisognu di 50 grammi di zuccheru, 15 grammi di salinu è una culletta di l'acitu. Dopu torna a zituastu l'acqua fugliata da i vasului, falla fracete durante cinque minuti, poi poveru nantu à i vasiendu, poi putevule è vultà u fondu finu à una manta fina o manta. Demu a pratiche in questa forma per fighjà lentamente.

Prugnoli cherry marinati per l'inguernu cù l'agliu - lamber els vostri ditte!

Ingredients:

Càlculu per ottu latti di sei litru:

Preparazione

Cronologicu hè un pezzu marinatu per l'inguernu da i pani di dolce cherry cù l'agliu - bè, sceglite u to dite! Per capiscu l'idea, avemu prima preparà i banceri in sterilizazione in qualchì modu cunzienta, dopu à quandu avemu principiatu preparà una coletta piccante per i pumati. À u fondu di ogni cunvechju avemu un pezzu di ravenna in u fondu, à l'anetru è a salsa di u granu, è ancu pruduciate a foglie, foglie d'agliu, clavoli, granarini, un anellu di pimento è una fetta di dulce, è piglia dui charme d'agliu, pre-cut and cut them into parte.

Avà chjamate i tanke cù i pumati è pour l'acqua di zuffone calienta à fogghiu. Scopre i vascii cù tannaccii corsi cheri e sighi minuti per deci à quindici. Dopu un tempu, fate l'acqua, aghjunghje saline, zucchericu è mischjà, perchè i cristalli sò disolvi cumplessi. In ogni vasu ch'happerà 10 ml di l'acitu, aspittemu à l'ebbulenza di l'addevu, è dopu à un minuti l'avemu u sopra à i pignotti cù tomates cherry.

Cumpulisce a tonda da a prossimu, turnate e cuntenenti ponni in pustamenti, imbriccate e detti è lasciate in questu forma per a rinfreszzione lenta è l'autore sterilizazione.