Julia Parshuta - photosession "Maxim"

PARSHOOTA - sottu un nome creativo tali hè cunnisciutu u cantante russu, è più recenti è l'attrice, Julia Parshuta. A zitella hè distinta entre centu cintunarii di i ghjovani cantanti femini cun un desertu incredibile per u travagliu prufessiunale. Hè sempre listta per pruvà à i novi imagine originale - da sensuale simple à infinitamente sexy. Hè propiu naturali chì assai pubblicazioni stampati populi èranu invitati per appariscià in più di una volta. È in u falatu di u 2011 a zitella accunsentì. Una sperma di cagiunale per a maggioni di Maxim hà ancu pruvatu chì Julia Parshuta hè una criatura incredibile attente è u so talentu hè multificho.

A via di successu

Julia hè nata in Sochi in 1988. Facciata bè, a fascinazioni cù i danze classica è u desideriu di cantà ùn impediscenu à a ragazza di finishing a scola cun una medaglia di l'argento è diventà un studiente di u PFUR. A scena attrae sempre, per quessa, in l'università chì hà ghjucatu in KVN, hà participatu in diverse cuncorsi, hà pruvatu com'è un presentatore di TV. Julia hè u vincitore di u prublema principale di u cuncorsu di a Croce di Mosca (2004), u vincitore di u cuncorsu Hè un Widget di MTV (2007), a finalista di a Seria Fabbriche Sette, chì divintò u so bigliettu à u mondu di mostra di l'affari. In u 2007, Parshuta s'unì à u gruppu Yin-Yang, ma quattru anni dopu hà discorsu di pruvate com'è cantante in solitaria. U so primu travagliu era a canzuna "Hello", seguita da u "Unu hè a mo password". Per sviluppà u so talentu è cunquistà l'oligadore, u cantante hà da decisu per passà a furmazione in New York. A prima canzone in lingua inglese hè stata batta, è unu di i più impurtanti Sony Music Entertainment hà firmatu un cuntrattu cù Iulia in 2013.

Oghje Julia Parshuta hè un studiente di u drammale Herman Sedakova. A zitella hà sappiutu a stella in a serie "Bellezza", è in u 2014 l'audience anu vistu cum'è interprete di unu di i rolli principali in u filmu "U misteru di e Principes". Doppu stu novu attrìgiu invitatu à u direttore di travagliu Alexander Hwang. L'ultima film di Julia Parshuta - u rolu di Julia's novella in a fantasia cummedia "Barmen", filmata da Dina Shturmanova.

Innoċita seducente

Dopu chì Julia Parshuta accetta l'invitu à apparevvi à a rivista "Maxim", hè statu decisu di travaglià nantu à l'imaghjini di una musa di notte sulla. À a stella di u sketch show "Dà i ghjovani!" Li offri roba d'argentu bianca , è u locu di u scaccioni si facia appartamenti cù un lecho grandi è un canopy transparente fatta da chiffon. Nude à i vistimenti di u cantante ùn hè micca a prima volta. Sò un participante di concerti di bellezza è di travaglià cum'è un mudellu , hà più d'una volta indurata in vestitii. Prima di a liberazione di u prublema, u editore-in-cape chiaru si Julia ùn hà micca ogetu chì a tappa cù a so fotografia anu l'inscription "U megliu sacerdotu di u paese!". A zitella m'offindia senza vargogna chì ùn era micca impurtante. Ella ancu buntuttu chì ella stessu sapia di a perfezione di sta parte di u so corpu. A fine, a sughjura di photo in a rivista "Maxim" ùn hè micca a megli manera di dimustrà u qualessu di Julia Parshut hè una ragazza intelligente, hà dettu à a question di u cantante di u riperturnu generale.

Leghje ancu

In perfetta di u so corpu Julia ùn dubbiate micca. Per fà affacciari tempting, ella spessu hà da andà à u gimnastru è di guardà a nutizie. Per assicurà chì a vera settettine anni d'età successione, hè abbastanza per truvà l'issueu di nuvembre di a rivista "Maxim" per u 2011 o à acquistà cù a nostra galeria.