Anna Khilkevich - Maxim magazine

Un'altra longa, Anna A. Khilkevich starred for Maxim magazine. E li ritratti eranu assai calchi, franchi, è certi even vulgari. Per una reta di ritratti, a zitella s'hè migata in i 25 è ùn ùn briunendu micca un pocu.

Anna Khilkevich in Maxim 2012

Masha bionda scopata - unu di l'ultimi roles di Anna Khilkevich. Attualmente una stuposa studienta sexy di una chica creativa è iperattiva ùn era micca difficult. Cumu l'Anna assicura, ùn hè micca à tuttu cum'è a so heroine. E a verità hè, in vita, una attrenda hè un attivistu, un travagliadori dura, un studente intelligente è eccellente, hà assai roli in u so cuntu. Hè filmatu in filmi è seri diretti da l'età di 14 anni. Perfetta à u piano, parla francese è in inglese, è ancu impone un vittura. In più di l'educazione teatrali hè ancu un'ecunumia. À a seconda educazione superiunale decisu di ottene l'indipendenza à u mo travagliu. Crideu chì l'attore hè una professione sia obligata. Ma Anna Khilkevich ùn si ricusate micca di sustene l'imàgini sexy, chì pareanu nantu à a porta di a rivista Maxim - a più legenda in Russia un lettuo erótico maschile. In tali publicazioni sò a maiò, cusì a pruposta per piglià ritratti cù piacè.

Hè necessariu per avè l'accunsentu di u so maritu per aduprà a zitella cuncipita. U so amante Anton Pokrepa, cum'è un publicu (amministratore di a serie di televisione "Barvikha"), ùn era micca contru, chì era cuntentu assai di a bellezza. La Revista di Maxim hà publicatu una foto di Anna Khilkevich in u duminiu di dicembre.

Photoshoot di Anna Khilkevich per Maxim

A risidenza di a photo era excelente, anche chì u so subjecte era improbable. Sicondu l'idea di i scrittori, l'alumna passò à a biblioteca di a casa per circà u materiale per u prucessu. Siccomu la casa era chjucu, hà decisu di spaventu ... A verità hè un pocu vulgari, ma a mezza forte di l'umanità era cuntentu. I tragetti scritte per u sparizioni eranu adattati per i prudutti masciali. A picciridda era vistutu di linu lacquatu, negligee biancu, pezzi di golf è calzini per un grandi stud.

U cambiamentu hè statu chjucu proviziu: l' ochji fissati, i cavilivi cileggi cori e li labbra pouty. Parechji admiratrici di u so talentu crèdenu chì cù u maquillaje sò assai suldati, facenu l'imaghjinella "bassa".

I so stylisti ùn anu micca cellu. Iddi dicideru chì per sta stampa, i capelli diretti è di dui fossi sò megliu. I imagini nantu à u sfondatu di stantarii cù i libri, nantu à a tavula, nantu à u lettu è nantu à u bacia facia assai staticu. Perchè a tappa di a ricerca di ricchezza u so bè.

Per Anna Khilkevich Maxim hè a prima scuperta nurzia. Hà pigliatu un pezzu assai longu per piglià un passu atore. Prima di questa bedda bellezza si mette nantu à i ropa di coralli è si fotografie. Questi ritratti ùn sò micca significati à i media. Ella voli solu vede cumu pareva da l'esternu. È ùn hè mancu in i cumplicati. Ella ùn hè micca avè da prutezione di qualcosa, perchè si stalla grandi: ghjovana, slim, long-legged. A vista di i so omini pèrdite a so capicucina, e li fimmineddi prupone imitate. Tuttu l'impresa induve l'angiò cum'è Anja hà cullatu à u so computer, chì, sfurtunatamenti, perdiu. A cosa più interessante hè chì un recettu effettue ùn hè mai spentu. Intimi ùn avè micca ghjunghje nantu à Internet. A zitella cuntenò chì a persone chì l'hà truvatu, era semplice incipitu da a so bellezza è andò à u monasteru.

Anna Khilkevich hè cuntentu di a sessione di photo in Maxim. Cridiona chì sta spirienza hè bona per ella. Inoltre, duranti i rotuluzzi, hà parlatu di parlavanu cù u showman Timur Rodriguez, chì l'entrevista.