Biografia di Alena Doletskaya

Alena Doletskaya hè una figura brillanti è eccezziunale in u mondu di u glossa. A fama triunfante li purtò à u postu di editore in capu di a versione russa di a famosa revista VOGUE. Doletskaya hà a capu la rivista da u 1998 à u 2010. A stu puntu Alena hè l'editore in capu di duie versioni di Rivista d'Entrevista - Entrevista Russia è Intervista Germania.

Biografia

Doletskaya Alena Stanislavovna nascita in Mosca u 10 di jinnaru di u 1955. Hannu accadutu chì a so famiglia hè più inusual: u so avianu era un direttore di u ROST (un prototipu di TASS d'oghje), è i so genitori sò i medichi distinti. In ogni casu, Alena ùn anu seguitu à i so passi, ma vulia andà à a scola dopu l'scola. Yuri Nikulin hà cunvinta ch'ella hè per entra una cultura di l'arti liberali, è Doletskaya hà seguitu stu cunsigliu per scrivite in u School of Art in Moscow. Parenti categorichi ùn anu micca appruvatu di stu passu, dopu chì Alena abandunò u Teatro Artu di Mosca è intrì in l'Università Statale di Mosca à a Facultà di Filolugia, induva hà cunsigliatu successu considerablementi. Tuttavia, in a scenza, hà decisu di ùn avè micca tombu, avè un travagliu in a cumpagnia di minatura di diamanti De Beers, induve hè prestu ufficiale à diventà un consultore publicu di l'apresa.

Vita in un mondu brillanu

In u 1998, Doletskaya accetta l'offerta à guidà a versione russa di a "bibellata di a moda" - VOGUE magazine, in a so funzione com'è editore in capu finu à u 2010. L'estilu di Alena Doletskaya era largamente formatu solu per u gustu innate, ma dinò per u travagliu in sta rivista.

In u 2011 Alena torna à u mondu di u sabatu - sta volta in a persona di u capu di e versioni russa è alemana di a rivista Entrevista, un prughjettu unicu fundatu in u 1969 da Andy Warhol stessu.

Ci sò àutri momenti grazii à quale in u mondu di a moda Alena Doletskaya hè cunnisciuta - hairstyles, make-up è in modu generale. L'imàgine ch'ella sceglie per ella hè spessu classica è elegante, di un scopu di culore di calmu. U stissu scritta à i capelli è u make-up - quì in u primu locu sò a natura è a feminità eleganti. Oghje, i capelli di Alena - un quadru alloghju nantu à u pilu illuminatu cù stilatu naturali. Alena Doletskaya ùn face maiò u maquillaje brillanti, osservendu i so principiu di custruisce una figura per a natura è grooming.