L'estrema di "Malenconia" Kirsten Dunst si sposa!

L'eternu omancenu di Hollywood, Kirsten Dunst, chì hà digià rimpiazzatu di riunione di a so meza, hè in novu in amore è pruteghja per andà in a curona in un futuru vicinu. U so sceltu era l'attincu Garret Hedlund, chì si truvava à u travagliu in a film "In a strada" di Walter Salles.

Literaturmente un mesi dopu a cunniscenza, l'attori giugravanu digià vicinu à scrive è avà parlà micca di a bisognu di avè i zitelli. Kirsten hè sicuru chì 33 anni hè una maraviglia d'età per u nascita di u primu zitellu.

L'altru ghjornu a stella "Troia" hà fattu a so amata proposizione, chì Kirsten cun gioia rispose "Sì". U cumpaggiu di u coppiu era marcatu da una parti ruvida cù a mità centu centu persone.

Un amicu di l'avventura di u futuru attore hà dettu à u Daily Mail chì a sposa ghjugna chì puderia è i principali chjama Garrett di a so famosa. I dui cennii di legalizzarle ufficialmenti a so rilazioni in 2016.

Kirsten Dants: u scopu di a mala furtuna

Vogliu criditi chì a scontri cù Garrette Hedlund permettà à l'attrenda talentu, finarmenti, per fighjà addivintà u status di un bachelor. Ricordemu chì in u tempu daveru a zitella rifiutò à Jake Gyllenhaul, di quale hà cunnisciutu 2 anni. Comu raggiuni di parting, a zitella puntò chì era troppu ghjovana à spusà.

Leghje ancu

Questu hè stata cuncessa à una regula fatta cù u musicista britannicu Johnny Borrell, perchè l'attrice era in u ospitalu cù un diagnosi di depressione.