U Museu Marcu di Estonia


U museu maritimu estonianu si trova in Tallinn è si trova in l'antica armeria di Tolstaya Margarita. Una ricchju ricca di exhibits interessanti fai u museu u più grande di u tema di mare in Estonia. I visitori pudemu acquaintà cù a storia di a navigazione estoniana è a pesca da u principiu di a so fundazione.

Chì fundau u museu?

Estonia, cum'è un paese di l'acqua, pussedi una storia di marina, chì u direttore di i Canali d'Estoniu in u 1934 vulia prisentà in a forma di musei. In dicembre, un dicretu hè statu firmatu, secondu chì anu accuminciatu a cullittari cullizzioni. L'istituzione culturale è educazione hè stata assignata un rolu grande, cusì una scelta fù sceltu per ellu in u centru di Tallinn. U Museu Maritimu ghjuntu finu à a Siconda Guerra Munniali. Duranti i trèvali avvenimenti chì l'edificu era distruttu. Quandu fù restituita hè statu dicisu di dà à u portu di passaghju, ora ci hè un terminal D in questu.

Chì ghjè interessante nantu à u museu maritimu estanu?

Dopu chì u primu bastimentu di u Museu Marittimu di Storia era distruttu, a so cullaria scacciò da a cità à a cità. Malgradu questu, l'exposition ùn fallia in falluta, ma invece acquistate novi elementi validi. È digià in un squadra più riccu, tornaminu torna à a "Meremuuseum".

U Museu Maritimu hà ricevutu u locu in u 1961, quandu u Ministeru di Cultura di l'ESSR, da u so decrettu, trasladò à l'antica torre d'armi Tolstaya Margarita. À u tempu, l'esposizione anu più grande è u museu accuminciau a occupari micca una, ma sò quatre chjudi di a torre.

I visitori pudete acquistà cù l'attelli di navigazione di e diverse tempi, l'inventariu di i pescadori è più interessanti punti:

Ma l'esposizione più famosa hè dedicata à a catastrophe marina più grande in u Balticu in tempu pè ghjustizia - hè u colapitu di u trasportu "Estonia". Hè spaziu in u 1994, vicinu à a Svezia. I visitori pudete vedere u schema di u bastimentu sunate e vede ritratti chì cuntanu di a nave è i passageri. Anu ancu aiutà à u clientu di u museu per imaginarja più preciosa chì u crash accadissi.

Quandu u museu ci hè un munumentu "Linee Interrupted", chì hè dedicatu à a memoria di e vittimi di a tragedia.

Cumu ghjunghje?

Micca da u museu hè u trasportu publicu "Linnahall", chì hè nantu à strada di diversi rotulazioni: