U museu di storia estone


Cammendu à a strada Pikk , ùn ponu aiutà micca bisognu di una struttura pocu cumu cù valdi longu e un grandi teppu di punta. Questu edifiziu à u 17 è nunda, ma l'antica Casa di u Gran Guild, quandu oghje u Museo Sturale di Storia hè situatu. I esibiti, chì sò guardati quì, aiutaranu à sperimentà u spiritu di a nazione espana, è ripiglianu imaghjini sani da a so vita passata. In più di e strade tradiziunale, u museu havi assai posti interactivi, cusì visitate questu postu face causà assai impressioni viva, no solu in adulti, ma ancu in i zitelli.

Museu Storicu

Quist'annu, u museu storicu estonimu in Tallinn celebra u 175 anniversariu. A data di fundazione di l'istituzione hè di u 1842, quandu a Società Literaria Estonia (abreviable à l'ELO) hè stata furmata, cumpostu di i Germanici Baltichi, chì stàvanu à cuntribuisce à un studiu prufunnu di a storia di a so terra nativa. I membri di a società passanu 20 anni ricugghienu vignaghjoli vali di diversi parti di u paese, è in u 1862 hà fattu a grand inaugurazione di u Museo Provinciale d'Elo, situatu in a custruzzione di u Canute Guild.

In u 1911, u museu moved to a mansionu in a strada. Kohta 6. U visitori diventenu ancu più. Attual lectures è exhibitions fighjine in u museu, prestu prestu u centru di a vita culturale in a capitale.

In u 1952 u museu si movenu novu. Questu ora in u locu induve hè ancora oghje - in a custruzzione di u Grani Guild in Pikk.

In u 1987 anu apertu un ramu di museu in u casteddu di Maarjamägi, è in u 1989 l'antica idee di l'ELO hè statu cambiatu u Museo Stùiu Estonianu.

Esibizioni

U principal exhibitu di u museu pò esse chjamatu u stessu edificu, in u quale hè situatu. Un immubiliare edifiziu cù una storia di 600 anni hè un monumentu architectural unicu. A facciata di a Casa di u Gran Guild incontri cù a so grandeur è stateness. Un grande porch, un alto altru puntuatu, dui porte di saccu in a forma di capi di lionu. A so presentazione deve esse u principal museu naziunale, chì guarda u più saggiu, a storia di u populu.

In i mura di u museu storicu estonisu ci sò assai esibizioni tempuranee timed a dati impurtanti naziunale è naziunale.

In u 2011 hà una rivoluzione importanteu di u fondu di u museu, chì risultava à l'apertura di una esposizione permanente a grande parte intitulada "Strong in spirit. 11 mila anni di storia estonia ". Passendu tra passatorii di esicuzzioni, avete sentutu tuttu u dulore di perdita è l'aligria di vittori di u persone estonu longu. L'exposizioni contà di l'avvenimenti più significati di a vita in Estonia in u cuntestu di eteepi diversi: guerri, pesti, triunfi, conquista è famine.

Di particulare interesse per i turisti sò i seguenti posti:

E sempre sempre assai turisti ghjocanu in una stanza rara - in una tavula larga quì ci sò veli di vetru cù parechji grassi è e piante di u Medievu. Propriu à ogni capacità hè un saccu negativu, in chì pudete spusà a manu è pruvate à tuccà l'exhibiti.

Inoltre, u museu storicu di Storia spessu prumove a cultura è i amatori di l'arti cù esibiti virtuale. Pudete familiarizà cun elle visitate a sección in secche in u web ufficiale di u museu http://www.ajaloomuuseum.ee/ru/veebinaitused-ru.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U museu storicu in u Tallinn hè situatu vicinu à a piazza di u Palazzu . Pudete dinò à u Pikk Street da a Libertad Square in u famosu "u Long Leg" (Pikk-Yalg Street).

In modu, a porta vicinu, in a casa nummira 16, hè un altru museu interessanti, chì hè sempre digià vicinu à visita - u Museu di Marzipan .