Art Museum estanu


Art in Estonia hà sempre statu un oghje speciale. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì in Tallinn ùn ci hè più di un museu artu, ma cinque parechji cinque. U principali hè u museu KUMU - adorneghja u vechju Kadriorg è hè una veru maestru maestru di l'architettura. Quì pudete truvà l'ultimi esempii di l'artisti estonii da u XVIII sèculu à quellu ghjornu oghje.

Storia di u museu di l'arte estanu

A data di fundamentu di u museu artu in Estonia hè u 17 di nuvèmmiru, 1919. Esposizione artistica per un bellu pezzu iu da un edificu à l'altru.

In i 30 anni di u XXu seculu, ci era ancu un cuntzittu per u megliu prughjettu architettonicu per un museu artu, ma prestu a guerra principia ùn hà micca datu l'istituzione una nova casa. Parechje persone (circa 3000) anu persu in u 1944 durante u cunchju in Tallinn.

À a fine di a guerra, e cullizzioni di u museu sò stati in u Palazzu di Kadriorg. Ogni annu hè diventatu più difficiuli di mantene un fondu di museu è mantene exhibimenti in un edifore dilapidatu chì esige a renovazione. A gestione di u museu abbandunà pocu à l'altri brani novi, trasfiriuta una parte di l'exposizioni quì:

In u 1991, u museu principalu deve esci di u bastimentu di u Palazzu di Kadriorg , hè temporale sottu in a custruzzione di u Cavaleri in Toompea, è in February 2006 a grand inaugurazione di u novu edifiziu di u Museo d'Arte d'Estonia KUMU à Weizenberg 34 / Valge 1.

U prugettu di u museu innovadoru hè statu creatu da l'architettu di Finlandia Pekke Vapaavuori, chì hà sappiutu à filigreamente insegni una enormosa struttura massiva di vetru, cobre, legnu è dolomita in u paisaghju scinoso refinatu di un vechju parco. U palazzu hè assai eleganti è pocu pisu, ma a so scala hè enormosa. In u 2008, u museu di l'arti estonimu KUMU hè stata premiata u titulu di "Museu di l'annu" à a cumpetizione europea generale.

Ciò chì vede?

U novu edificu permessi à u museu per espansione significativamente a so capacità. Oghje ùn hè micca solu un locu per sceglienu è esibitivi cullizzioni, ma ancu un spaziu per u sviluppu attivu di a cultura, spirituale è arti, naziunale è internaziunale.

L'edifici hè di 7 setturi:

A maiò parte di e cullezzione di u museu d'arte KUMU sò u legatu di a cultura estonia, ma un locu impurtante hè occupatu da esibizioni internazionale. A media, 11-12 grandus expositioni tempuranee sò postu annantu à l'annu. Ci hè dinò duie constante:

In u museu d'arte estanu, sò parechje exhibiti insinità chì particularmente atrai turisti. Tra l'elli, una stampa futurista cù a capu di Lenin, situatu nantu à un grande globu di lattice, da quale u circhiu di l'arcuni di l'arburuchju venenu, è di bustuli di parlà (in una stanza separata, ci sò bustu di cume famigliali estonii è di u mondu, i so voce sò perisciute periode).

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U museu d'arte estanu hè situatu in u cunfini di Lasnamäe è u Parcu Kadriorg . Pudete vede quì in parechje manere: