Casalinghi Borodinoj

Parechje ghjente ùn anu capu a ghjustificà chì u gustu è originale era u vistitu di vestitare di Xenia Borodina, chì si sò sposati cù Kurban Omarova. L'accurzamentu fu fattu in prima di lugliu di u 2015. Per a festa di u vintura, l'aste di televisione Ksenia Borodina hà sceltu un vestitu nè-nìvulu in u quali hà vistu solu è charming.

Vestiti di vestiti di Xenia Borodina

U triunfu di Xenia è di Kurban hà fattu l'stile di u conte di fiancu "A Queen di Neve". L'atmosfera di i palazzi corsi nevi è statu recreviatu in a stanza induve hè stata a festa, cù l'aiutu di una quantità numerosa di fiori - rosi, peonii, hortensini, orquídei, è elementi di u biancu è di u plata.

Certu, è u vistimentu di Xenia Borodina à a casale di u 2015 facia cù a tipulugia generale di u vacanze. Trà e funzioni di u so cutu pò esse identificatu:

Xenia Borodina in un vestitutu di castagneto - una scelta brillanti per una stella

Quist'annu, i tendenzi di u casu tendenu à esse natura, bellezza naturale. Disegnaturi, in generale, offeranu brushes laconic, non vestiti assai apprezzati, ùn distraghjenu l'attenzione da a sposa stessu.

Un vestitu modellu hè chjamatu da un presentatore ben cunnisciutu. Vestitimu di vestitazione Ksenia Borodina 2015 simplicità, ma bella assai. Sò parechji ghjusti è indefiuti in ellu. Impressione di l'imaghjini rinfurzeghja u bouquetu di corpi bianchi è rosa di a peonia.

Vestitazione di vestiti Borodinoi 2015 hè stata cun un tela lucente bellu, hà un trenu di pocu, pocu prezzu, ma a cingola pronta, aperta. U decoru nantu à u vestitivu hè prisentatu solu per un discretu ornato prus inghjennate fattu di perle è cristalli. In Borodinu in un vestitutu di cunzadenza hè cum'è una sposa classice - questu faciliteghja micca solu da l'indisgiata, ma dinò di decorazione cù un velu di lace, senza cuddà a so faccia, ma caduta oghje nantu à u pavone.

Stu modellu di u vistimentu era maravigghatu nantu à l'astru di TV, sughjendu a so figura fragile è slanciata, currispondente perfettamentu cù una peddi scarsa è un peppigliante un liparzu senza pretensiu, ma femmini, un pruduttu elegante discretu.