Vechi in u stilu di i 60

I 60 di u seculu passatu hè un periodu di tempu, chì ùn si pò esse micca sminticatu. Eppuru, cumu si puderete sguassate da a memoria, l'avvenimenti chì una volta per tuttu cambiatu u cursu di a storia mundiale: a Guerra Fieru di l'USA è a URSS, u volu in u spaziu di Yuri Gagarin, u miraculu ecunomicu di u Giappone è parechje momentu più eccitanti. Li cummattiu li 60 è e so tendenzi di a moda, cusì tantu chì a robba in l'stile di i 60 hè questu un estandardu di libertà è spressività, di rilassazione è eccentricità, chì hè stata accoglia da ghjovani di quella ora.

Moda 60 - reguli ginirali

Da u mumentu chì u 60 seculu ghjunsanu marcatu à u mondu, hà pigliatu quasi un seculu, ma u stilu di vistitu di 60 anni senza finale agitava a nostra imaginazione: e sò elementi "brillar" nantu à i podiosi di moda, si "illeghanu" in a festa tematica o "play" un rolu impurtanti in parechje movie retro. Eppuru, avemu è facemu una digressione in u passatu è vedi què tipu di vestiti eranu in u 60?

Per spiegà l'ughjettu di moda di l'anni 60, avete bisognu à ùn avè micca à a capitale mundiale di moda - Parighji, ma à u chjosu di Londra, chì in questu tempu era cunzidiratu a Meca di ghjovani modesti di moda è fashionisti. Ci hè chì ci hè una socultura cù un nomu pocu cumuni - Moda. L'imaghjini di l'omu di moda hè duvuta à Pierre Cardin, chì l'hà vistutu cumu u principiu: "Moderazione è precisione". Un omu chì porta un vestitu bonificanti cù una giacchiera à tocca senza u collu, una chjave Nehru cun u cuddaru, i pantaloni stritti, una cammisa bianca, una corbata fina, una chiacchera di caccia artifice cù una cremella, è calcani bianchi oculentati cù stivali cù fille strisce . A strada, l'stili di vestitu di i 60 hè stata basatu in tessuti sintesi, in particulari nylon, vinyl, lurex. Paper è plastica sò stati cambiati. Inoltre, i 1960, u so stilu di vistimentu era culuratu in colori brillanti è stampi geomtrici.

In quantu a moda di i donne di l'anni 60, e donne chì seguianu e règule di a sottucultura Mods si trovanu trousers, jeans chì s'hè fattu u hitu di quellu tempu, cammisa di masculina, capelli in forma di casmelli.

Vechi in u stilu di i 60 - da A à Z

Malgradu u fattu chì in a moda di l'anni 60 l'stile di unisex era proclamatu, e fimmineddi pudianu priservà a so natura femminile originale grazia à parechje cose. U primu, hè una mini-fascia, chì diventenu un tipu di simbulu di a rivoluzione sessuale, è più tardi - a basa per a furmazione di l'adulescenti adjuvata da Twiggy: fasgiuli curti, vestiti è sarafani cù alta cintura, calzini è scarpi calzoni. Ma u debbitu hè sempre vale aduprà à vestiti in l'stile di 60, chì passonu per una evoluzione simplista simplica. U primu nantu à i catwalpi parechji vestiti spaziale di Andre Currezha, chì possu siluette trapezoidali senza accentu à a cintura. Tutti i so mudelli sò fattu in cunghjunghje cusì impurtante: biancu, nìvuru, argentu plus orange, rosa, verde è giallu. U vestiti sposti in l'stile di i 60 avianu creati da altri rinumati disinfestanti: Paco Raban, chì hà liberatu una fila di vestiti fatti di metallu è plastica, è Pierre Carden, chì i stili eranu più accettabili à u cunsumadore in massa. U dilettori hà sviluppatu vistiti in stile di 60 anni chì pussidevanu solu qualchi elementi da u metale è di u plastica. Pocu dopu, ellu prisenta à e donne di a moda, cun patrone di cunvexu, chì deve esse cumplementatu da guanti longu è stivelli lacati da lacatura nantu à i ghjinochje. Hè stata amatu cù l'stile di i 60 è vistiti cù un pianu graficu nativu è biancu in u stilu di "arti popolari" di Nina Ricci è Guy Laroche, veste cù disinni astratti di colori psichiatelli brillanti d'Emilio Pucci, vistiti di tela di stili di Saint Laurent, vistutu stile "arte pope".

Vestiti di cunte in stile 60 avianu dui stili cchiù cumuni: una fioritura fiore splendida cù un cundinonu rigulari o un vestitu trapeziu.