Mail Museum


In una piccula scia cù un vistimentu di legnu senza prussimità in a periferia di u Lillehammer noru hè u Museo di Post. Se truvate in questa cità, assicuratevi di incluse in u vostru prugettu di viaghjà in la cità per visità stu locu incridenti.

Cumu a publicità di u museu?

In seguitu, era in Oslo , ma in 2003 hè stata cunquistata da tutti l'exhibiti in Lillehammer. U nostru postu di Norvegia nascìu 360 anni fa, è in questu duru u paese muntagnolu, u cunsigliu hè stata una verità. Dopu a custruzzione di a via ferrovia, era più faciule per transportà e carte è paesi, perchè un caraghju speciale publicu era attaccatu à u trenu, in u quale stampavani è i sordi è i sordi sò stati fin'à u modu.

Cosa interessante in u museu?

U capu di u serviziu postale stessu duverà excursioni per quelli chì vulete, chì ci hè assai. I mura sò imbruttati cù pitture e gravure, cuntò di u modu difficili di a furmazione di u serviziu postale noruognu è u so sviluppu à questu ghjornu. L'exhibiti lucali sò media di cumunicazione, da a più primitiva à a moderna, informatizata. Ci hè ancu una cullizzioni di stampati postale. I filettellisti sò felice cù a cullizzioni di segni cullate in u museu, perchè hè a più ricca in tuttu u paese.

Cume accade à u museu?

Tuttu pò entre u Museu di Mail, perchè si trova in a parti cintrali di a cità. Quì ci sò parechji vignaghjoli di lignu, è u palazzu di mail caduta rossu nantu à i so telonima cù un postu luminoso.

U Mail Museum ocu una parti di u territoriu di u Museu Etnographic in l'aire apertu. U percorsu più veloce da u centru hè nantu à Bankgata è Maihaugvegen (3 minuti in caru) o à u trasportu publicu per Anders Sandvigs gate è Maihaugvegen (13 min.).