I primi signali di un friddu

Quandu u freddo ghjè vicinu, assai persone ùn si puderanu micca evitari i friddi. Invece, siddu si ricunniscianu i primi signali di un tempu friddu, pudete impedisce a inflammazioni seri è spretamenti di l'infezzione.

A diversità di a gripe, chì hè stata immediata cù a frebba alta, u friddu pò esse manifestazione iniziale cum'è una piccula sbilaggiu è insalata locale in a nasofaringe. Quandu si sviluppeghja a malatia catarralla, sintemu sintomi di laryngitis, rinite, tracheobronchite è faringitis sussegultinu. A tachycardia reflexa pò essevuleghja, perda di gattiva, nausea è vomiting. In cunsiquenza ponu esse a tezza, chills e soe in i articuli.

Sintomi di un friddu

Prima di decide di trattà i primi signali di un friddu, hè impurtante è sicuru chì i simmulitivi chì parevenu sò veramente un friddu, è micca alcuna malatia seriu. Ci sò un primu primu sintomi di un friddu:

Se, dopu à truvà questi signali di un friddu in u vostru corpu, immediatamente pigliate e misure propria, pudete sparà rapidamente di l'iniziu di a inflamazioni è evite parechje conseaghjetivi sfarenti di u friddu cumuni. Sì ùn avete micca attentatu à i sintomi di un friddu è pruvate à trasfirià senza cambiassi in u modu di modu di modu, questu hè u risicu di cumpetizione.

I primi accussini per i friddi

Sapemu chì i primi simbulìtichi di un friddu, ponu spiccà a diffusioni di a malatia è si distrugge da a male. Cù i primi sintomi di a gripe è di l'internu, pudete piglià l'acidus ascorbic, una misura di limonu, allu è un meli per rinfurzà l'immunità di u corpu. Gargling cun una decocção di San Giovannino o Sage hè ancu assai efficace. In quantu à u friddu cumuni, un mètudu solu hè a irrigazione di a cavità nasale cù solu suluzione.

Inhalazione hè efficace. Averanu aiutu à caccià a inflamazioni trà e mancamentu respiratorju quantu pussibule, per rinfreserà u dolore in a gola è a congestioni nasali. Inalati pò esse basati nantu à l'olii essenziale (agulla), patate cociutu o cundutti d'arba (calendula, eucalipto, casca di roche, camomile). Hè megliu per gastcirli prima di valla.