Cunsigliu di vaccinazione per i maritu novi

Ancu in a casa di maternità, i genitorii novi avianu a trasfurmà a responsabilità di a decisione: "vaccinati per i culori di nascita - fate o micca". Sì i medichi ùn sò micca pronti à risponde à a pregunta in unequivocale, avete bisognu di fà vaccinations di rutina à i nascuti, da chì parenti chì ùn anu micca avutu una educazione medica speciale?

Oghje, nimu hà u dirittu di forza per avè vaccinatu nantu à u compulsione obligatoriamente, perchè pudete scrive in a maternità postu nantu à u rifughju di vaccinations à un novu. Ma di decide di fà questu o micca, avete da sapè infurmatu di i principali "prosa" è "contr'à" inoculazione è campesi di anti-vaccinazione, invece cumu preparatori per a vaccinazione.

Cunsigliu di vaccination generale per i maritu novi

Chì i vaccinati sò fatti in l'uspidale?

Da a tuberculosis (BCG) è di l'hepatitis B

Chiddu chì dà u corpu una inoculazione?

In risposta à l'intruduzioni di a vacuna, u corpu produce antibodies chì aiutanu à l'organettu vaccinatu per trasluviurà dopu una malatia seriu più faciule e micca vaccinati.

Quandu i vaccinations di nascenti pò avè cunsiquenzi negattivi?

Dui fatturi impurtanti sò mpurtanti quì:

Sfortunatamente, i genitori ùn ponu micca sempre verificà a qualità di a vacuna, ma pò preparà a picciridda per a vaccinazione.

Cumu preparatori per a vaccina di rutina?

  1. Assicuratevi chì u zitellu sanu. U più gran periculu di vaccinazione pò causà à u corpu devagliu. Se u zitellu à u mumentu di a vaccinazione hè malatu cù ARI, una coliszione cù un novu virus pò purtà à cumplicità severi. Cusì, prima di andà à a prublema inoculazione, assicuratevi chì u zitellu senti stupente. Pruvìncia per trè ghjorni prima di a tampiratura di a vaccinazione, fate si sia una tezza, un friddu. È se vi cuntene l'aghjustu, assicuratevi di avè infurmatu u duttore.
  2. Caminate assai, ma minimizà i cuntatti. Ùn visite l'istituzioni pubblichi prima e dopu a vaccina. Pruvate micca di mette in lineu davanti à l'uffiziu di u duttore (hè megliu dumandà à qualcunu di i parenti per turnà à vultà un duttore, è passanu tempu prima di grafting in l'aria fresca). Dopu a vaccinazione, nisun casu ùn sò mandatu à a tenda, a megliu soluzione hè un passatu curtu. Inoltri, durante a "campana di vaccinau", ricusate di ricivè a visita à a vigilia è dopu a vaccinazione. Ogni guest - l'amurizazioni di un novu virus, in una cundizione senza limitata, u so zitellu u overdo, ma mentre ch'ellu hè in contru di u virus, ùn cumpurta micca u so cumpagnu.
  3. Ùn entre in e nutizie in a dieta di u zitellu. Comu chjamatu, l'organu vacinatu hà dettu à fà in i ghjorni da a vaccinazione. Ùn piacere micca cù l'alimentariu impurtante, è ancu cù l'alimenti pesci, minimizà l'allergens. Chocolate, dolci, ligumi rossi è frutti, latti, prudutti affucati: tutte sse cose, forsi, suscitarà l'ubbitu di un zizuru aspiratu, ma ponu purtari a cunsiquenza più pegdi. Dietetiche senza "prudutti cumplessi" avissiru adirisciaramente, almenu, trè ghjorni prima di a vaccinazione è trè ghjorni dopu.
  4. Preparate allergiatrici. Se un picciottu pesa d'una dermatitis atopica o d'asma bronchial, trè ghjorni in prima è di trè ghjorni da a vaccinazione, u zitellu deve esse dati un antihistamine adattatu. Prima di a vaccinazione per i so novi, fenistil, zirtek o erius hè prescribed.
  5. Vi vogghiu bè, ma micca nutriscenu da forza. Mentri chì durante a ARI, dopu a vaccinazione, u zitellu devi esse ripetutu boni di fluidi è micca di forza per manghjà in contru a so vulintà. Fate cura cù quelli zitelli chì manghja à liberà l'stress. Se i figlioli chiancianu dopu a vaccinazione, ùn anu micca rimessu, imbulizendu u statutu stressanti cun u sensu di famu. Serà megliu se passe più tempo nantu à e vostre mani di ciò chì si trova extra.
  6. Spend more time with the baby. Egiuri nervi di u zitellu dopu à a vaccinazione pò esse sguassati, solu dà un pocu di più tempu di l'usu. Ùn àbbia paura di pamperu quellu ghjornu, un pocu più per vilificà à e so mani, agguanta nantu à i ghjinochji, calma.
  7. Mantene a febrifuga à a lista. In l'eventu chì dopu à a vaccinazione u zitellu hà una frebba più di 38 gradi, u natuvulu deve esse dati un antipiritu; L'antipiritu hè megliu per questi sculi basati nantu à u paracetamol. Ùn àbbia pannellu, postu chì a frebba hè una reazione freti à a vaccinazione.