I figlioli ritardati mentali

Mentri ritardate sò i zitelli chì pacenanu a disrupzioni di u sviluppu di i prucessi psicologichi per a patologia di u core.

U figliolu ritardate mentali - raggiuni

A ritardità mentale hè una conseqüència di disordini cungenitali o acquistati in u core. L'anomali cungenitali si sò fruttu di a influenza di fatturi dannui à u fetu in u corpu. Pò esse:

I patologichi acquistati di u cereu nascinu com'è u risultatu d'effetti danniggiorni durante è dopu à partitu:

Caratteristiche di un zitellu mentally retarded

A ritardo mentali ùn hè micca una malatia, ma a cundizione d'un zitellu. In u primu locu, ci hè una mancanza di sviluppu di l'attività intellettuale. Cusì, per esempiu, u discorsu di i zitelli siciliani i ritardati hè pocu è sbagliatu, u ritimu di maestru cresce. A distinzione in parolle di parlà da a vista si trova abbastanti tardi. U dizziunariu di u zitellu, cum'è correale, hè assai limitatu è inadecuate. Cù u ricordu di i zitelli ritminati spirituali, hè fràggicu è travaglia lentamente, chì si manifisteghja in l'aprenu longu di a nova. Ci sò ricurdati dopu a repetizioni ripetuti, ma i zitelli anche u mo scurdà dinù materiale, è ùn anu ancu micca bisognu di u sapè acquistatu. Un livellu pocu di sviluppu di pensà di i zitelli murenziu retardati hè assuciatu cù un sviluppu sviluppu di parlà. A causa di questu, u zitellu s'accu accunsensu un pocu pruduzzione d'idee, perchè un primu tipu di pensamentu prumove. In stu modu, u pensamentu verbalisticu lògicu, chì deve esse l'operazione di analisi, generalizazione, comparativa, hè pocu sviluppatu. Per quessa, l'educazione di i zitelli siciliani di ritardi è problematichi: hè difficiule per un scuventu per amparà e règule di scola, l'utilizanu è risolve i prublemi matematii.

Se parlemu di a psiculugia di i zitelli murenimentu mudernu, hè generale possibbili d'observà cambiamenti forti in u so umore: l'alta excitabilità hè spessu sustituita per l'apatia. Ci hè un interessu debbuli in u mondu cun elli, è u cuntattu cù i familiari hè stabilitu tardi. Ùn ci hè bisognu è a capacità di cumunicà cù i pari. In u cumpurtamentu di i figlioli ritardati mentri ci hè irritabilità, nervo, mancanza d'iniziativa, impetenza è limitità di e manifestazione di i sensi.

Tali zitelli sò spartuti in 3 gruppi:

  1. Debilits chjamanu i zitelli cun gradate dulce di ritornu. Puderanu esse entrenatu, in ogni modu, in istituzioni specializati, postu chì i prucessi cugnimi più sviluppati sviluppati. Apprenu per cuntà, lighjiti, scritti, parlendu.
  2. I imbecile sò chjamati figlioli ritardati mentri, chì ùn mancanu una attività indipendenti. Sò distortu u so discursu, cunfurendu in modu impurtante. Pusete qualchì capacità domestica, ma tocca sopra tutta.
  3. L'idioti sò i zitelli cun riternu mentali assai profondu, incapaci di dominarse discorsu o capiscenu una altra persona. Sò solu rispundenu à stimuli esterni, prumovamenti ùn si movenu è ùn deve esse sempre tutte.

Socializazione di i zitelli maltempati

Sfurtunatamente, in u mondu mudernu hè abitudine per separà i figlioli ritardati mentale da u restu. A maiò parte di spessu anu educatu è furmatu in istituzioni specializati, chì ùn ùn stimulanu in elli un interessu à e persone vicinu. Infatti, per u sviluppu di un zitellu mudernu, hè più piacevule di vive in casa, postu chì ghjè quì hè chì cerca di cumunicà cù l'altri populi, apprendre a capacità necessaria, diventa più attivu. U so discorsu è a cunniscenza di u parolle di l'altri si sò più prudutti.