Temperatura 38 in un zitellu

U zitellu annunziava, perde e so migliure, è a so mamma ansiosa ghjucu à u termometru, è quì 38! Chì deve fà? Cumu aiutà u zitellu? Hè necessariu di scuzzulà a temperatura 38 è perchè s'hè sviluppatu altrumente - pruvate à risponde n stu articulu.

Per principià, ùn ci hè bisognu à u panicu, perchè a temperatura assai alta hè un signu chì l'organu hè attivamente contru à l'infizzione chì hà intruduttu. Questu hè, a presenza di una temperatura elevata hè una bona signa. Quante efficazione a lotta contru l'infizzione serà depende da a quantità di l'interferon pruduciutu in u corpu, è a quantità à u ghjornu direttamentu dipende nantu à l'aumentu di tempurita - a crescita a tampiratura, u più interferon hè pruduttu.

Per quessa, ùn avete micca avà immediatamente per l'agenti antipirituali - ùn avete micca aiutà u corpu. Sè avè bisognu à avvicina à a temperatura 38 depende solu da cumu u to fruttu u to responde. Sì u zitellu hè prestu in silenziu in i so affari, ùn ùn chianci, ùn hè micca dipressu - ùn avete bisognu di rimettà. Sì vi vede chì a frebba hè datu à u zitellu duramente - ùn l'appassiri micca, sparali. A megghiu modu per sminerà a temperatura in i zitelli hè u paracetamol. Hè pruduttu in una varietà di forme di dosificazione è di i pillettes, i capeddi, i sciroppi è i cannili. A scelta di a forma dipende da l'età di u zitellu.

Cumu aiutà à u so figliolu à una temperatura di 38?

  1. Quandu a temperatura sola risque, hè necessariu d'esse sicurità chì u corpu pò esse ridere di l'eccitamentu calore.
  2. Per fà più bè - idealmentu per offre à u zitellu un bevanda à ogni mità ora. Hè megliu per dà una varietà di frutti è tulluli di legnu - cù calce di culore, cane rose, frutti di cerveza è cranberries. A megghiu modu per a sudata era è hè tè cun u lampitu. Per i zitelli finu à un annu cum'è editu, ùn truvà micca una decocção di panguti. A temperatura di u tè hè stata ugguali à a temperatura di u corpu +/- 5 gradi.
  3. Spessu à vientiarà a stanza (15 minuti ogni ora), ma à u stessu tempu, assicuratevi chì ùn sò micca couture. L'aria in l'abitazione deve esse fresca è fresca.
  4. Ùn hè bisognu à alimentà u zitellu in viulenza, se ùn vole micca. Se u zitellu ùn ricusa micca di manghjà, hè megliu per dà di porghje, ma più spessu.
  5. In u nisun casu ùn deve esse micca sottumessi à a temperatura cun l'aiutu di varii tipi di tacchi aceticità o d'alcohol. Adupratu l'alcoholu à a pelle o l'acitu di u zitellu, serebbe aggravate a so cundizione, perchè elli, francu, sustanziosu preghjudiziu viaghjeranu trà a pelle à u sangue.

Temperatura 38 in un lactante

I centri di termoregulazione ci vole à esse ricordati quant'è sempre pocu cunvinta è si troppu soprascenu. Sì a causa di a tampiratura crescita in u sughjurnamentu belluale, da quandu avete cambiatà u vostru piccioccu è u sciccareddu, a temperatura di u corpu fermu cascà. Se a temperatura 38 mantene, avete bisognu di vede un duttore, è prima di vultà à pruvà à furnisce u zitellu cù un regnu sparing - per pruteggiri di l'irritanti innevativi, per dà più bevi, per vede chì ùn sappene micca sopensutu.

Vomitu è ​​diarrea à 38

Se a temperatura di 38 in un zitellu hè accumpagnata da vomiting e diarrea, hè necessariu di cunsiglià un medico. Hè assai probabbli, u zitellu addivintau vittatu di infezzjoni di rotavirus. Prima di l'arrivu di u pediatricu, hè bisognu di prevene à a deshidratazione di u corpu. Soluzioni di rehidratazioni vinaranu à u salvata, ùn hè micca minatu à dà à u zitellu attivate o carbonevule. Per alimentà u zitellu, finu à quì ci hè un gattivu, ùn hè micca necessariu, hè megliu per dà un calzu d'un dogrose, tè calce, compota di frutti secchi.

Sì vaghjime è diarrea ùn impedite micca persunalizatu, i segni di a deshidratazione hà fattu a pelle fugliale, l'occhi inchiuri, u culore scuru d'urine è una dramaturgia dramatiche in u numeru d'urinazione, fontanel sunge in un infant - hè urgente di chjamà ambulanza.