Lice in i zitelli - trattamentu in casa

Pediculosa hè una malatia assai dispiaciuta. L'apicultori di pioculi in u capu di una persona ùn ùn ferma longa in modu nutitu. U sintimu chì si sviluppa in questu casu hè u prughjettu di a testa, è quarchi forza chì a persone si pronti à scossi nantu à a testa, solu per ùn avè micca spirimintassi sta sensazione. I figlioli chì sò in a squadra sò particularmente propensu à sta maladie, è "cullendu" insetti chjappi, per esempiu, in kindergarten, pò esse faciule sè stessu cum'è di i ziteddi ùn ci hè una fegata cù pirocchi. L'insetti ùn selezziunate u so "maestru" per u sessu o età, è ponu esse in ogni criatura. U trattamentu in casa di pioculi in i zitelli pò esse sfarenti, cù l'usi di medicini è senza elli.

Cumu stà u pirou da un zitellu?

Cumentu a lotta cù parasitori di sangue di u capu di u zitellu per vede l'estensione di a ferite. Hè una cosa, se vi vede un insettu è quasi un altru, se a testa sfergaglia cun elli. Comu regula, i pioculi più piace per esse in u spinu di a so testa è sottu à l'arechje di u zitellu, è se a situazione hè simplicemente, pudete principià trattà i piriponi in i zitelli cun rimedii tradiziunali chì sò faciuli d'utilizate è sicuru per a salute di u zitellu. Eccu alcuni manere:

  1. Trattamentu cù l'oliu. Per fà quì, piglià l'oliu di u tè è l'acqua. Prima di l'usu, hè cunsigliatu per preparà a suluzione dilujendu 6 cullen d'oliu in un vetru di acqua. Dopu quì, appieghjanu à u capelli è aiuttu cù u ciufanu, allughjà durante 30-40 minuti. Cumprò, lavate a testa cun un shampoo, chì u zitellu usa, aghjunghjendu l'oliu di l'arbulu di tè (15 zicchini d'oliu per 100 ml di shampoo) in questu. Hè cunnisciutu chì in più di l'arbre de tè, pòchjianu ùn pò micca tollerà l'oliu lavanda, perchè pò ancu esse adupratu per questu scopu.
  2. Acqua di Circassianu. Questu rimessu hè appiicatu à i capelli furià à u zitellu, da parte di e radichi, è distribuite nantu à tutta a durata. U tempu d'accionamentu di l'acqua chemica hè di 20-30 minuti. Allora ci hè bisognu di lavurari la testa cù u lavu d'accustà.
  3. Tar soap. Per trattà sta droga, u zitellu vole à pattene u capelli prima. Dopu quì, abbunna soap in u capu di u zitellu cù un sapuniu, fate in celofani è lasciate durante 10 minuti. À a fine di u tempu, lavate u sapunatu cun una decocuura di u sorrel, o se ùn ci hè micca unu, da u champagne.

Da à deduce pirochite à u zitellu se i metudi naziunali ùn aiutanu micca, è hè necessariu di ridivà da elli urgente, hè pussibuli scopra, dopu avè visitatu una drugstore. I farmacisti offri assai strumenti per a lotta parasites di sangue, è quì sò i più populari di elli:

  1. Un paru di plus, aerosol. A droga hè sprachjata à e radiche è di tutta a longu di i capelli. Dopu à questu, u pruduttu deve esse tuccatu nantu à a testa per 10 minuti, senza cuddà cù nunda. Aghjunghja, hè cunsigliu per lavà a capicucina cù shampoo, chì hè utilizata da u zitellu. Pò esse usatu da 2,5 anni.
  2. Nittifor, crema o lotione. Per cumbattimentu di loteria parasita, cun un swab di cuttuni, hè applicata nantu à tutta a longu di i capelli è hè attivamente affundatu in e radiche. U tempu di esposizione hè 40 minuti, da quandu avete lavavvi u to capelli cù u shampoju è arringenu i vostri capiddi cù una solu 5% aqueous di acìticu.
  3. A crema hè aduprata in u listessu modu di lotione, ma si tratta d'appricà à a prigiè lavata, capiduttu secca, chì allora a crema durante 10 minuti. Hè ricumandatu per i zitelli più antichi di 5 anni.

  4. Nix, crema. Questa hè una di e pochi manè ch'è un piocenu pò esse pigliatu à u zitellu, se u vostru picciutteddu ùn hè micca sempre un annu. A droga hè stata appiicata in un colpu spèttu nantu à pezzi pre-lavatu è pittite tovaglioli, da parte di e radichi, è distribuite nantu à tutta a lunghizza. U tempu d'esposizione a crema hè di 10 minuti. Dopu questu, hè lavatu da u xampu. Puderà utilizà da sei mesi.

In più di tutti quì sopra, avete bisognu di ricuverà chì e caccià i pirozzi faciule, ma di catturà di novu hè ancu più faciule. Per quessa, dopu à l'usu di e droghe è di a medicina tradiziunale, hè cunsigliu per pezzuletta i insetti mortichi è nits da u capeddu di migghiuri cù un fugliale speciali o un pente assai. Inoltre, hè bisognu à fà un ferru in calore tutte e robba di u zitellu, a robba è i spugna, ancu puru scumparate i tagghiate di bagnu è e catienze.

A manera di piglià piriu di i zitelli à a casa hè una materia chì esigene di i genitori ùn solu per utilizà un trattamentu un tempu, ma ancu per impediscenu l'appartamentu è l'articuli di casa. U furmaghju di questu ùn deveru micca scurdate chì l'utilizazione di qualsunque modu chì hè sceltu per cumbattà i insetti solu pò esse usatu sottu a tutela di l'adulti.