Gladioli - crescente

Questi fiori d'alta frela si avvicinanu da l'Africa è u Mediterraneu. Avà sò 5.000 varietà è ogni annu sò più. Da u bombe di u gladiola, i steddi stritti di un tostu bluescenu criscinu, assimiglià una fogliu è righjunghjendu 70-150 cm di durata. I so fiori in funziunamentu di fiori cù sei petali irregulati sò assuciati à una inflorescenza spicata, chì pò esse unilata, sali è spirale. U fiore sferisce dopu à dòdeci ghjorni è in u so postu a frutta ripensa (una casella cù e manni). Sposta da quandu i gladioloni fiori dopu à stannu, sò spartuti in:

Gladiolo: crescente è grooming

Per u cultivo successu di gladiolu in u giardinu duvete bisognu: u situ drittu, rinsingly, rinfriscanti à a tarra cù a eliminazione obligata di e bramosu è l'alimentazione regular.

I Gladiolu i faciuli fotofilitori è cale-amanti, cusì hè megliu di cultivà nantu à un pezzu solidu di eau, da un pezzu solidu, bagnu, bulu, transpirazione è fertili.

Gladiolu precisa un regnu abundante, almenu una volta a simana (4-5 ciaccini per 1 m 2), in particulare durante a stagione di stagione, ma senza l'umucciu excessiva.

Da u mumentu di l'apparizione di i primi fulgères è finu à a fini di l'estiu, l'abbinimenti minerali sò introdutte annuellement o in una settimana in dosi petite, postu chì l'altitudine è a qualità di u fiori dipende nantu à l'alimentazione è a resistenza di u gladiola à i malatii. Se ùn sapete cumu alimenta di gladiole, pudete fà una suluzione di nitru di ammonium, superfosfat è sulfate di potasio (40g: 40g: 30 g) è dilute à un bucket d'acqua.

Gladiolu hà pona nantu à i giardini, ùn pudete micca lascià l'invierno in terra aperta. À l'iniziu di ottobre, i lampadini sò coltu per invierte, è à a fini di aprili - ci deve esse cultivati ​​in terra aperta, sempre in un novu locu.

Comu pona i gladioli?

Sta fugliale hè facilmente pianatu in u giardinu. Ma avete bisognu di sapè beni e à chì prufundità hè necessariu di pone gladioli. Avemu bisognu à fà questu quì à l'algoritmo chì seguitanu:

  1. Un mesi prima di cultivà, fate riesce u focu, scacciate è fate mette in boxes, chì deve esse messi in un locu seccu, assolatu è caldu.
  2. Preparate u sustegnu: aghjunghjenu drenaje, dig in a cascata, piglia un fertilizante organico in a primavera (aghjunghje fosforu).
  3. Landing hè ricunnumandatu per esse realizatu à a fini d'aprili o à mità di maghju in u pianu calda à 10 ° C. Prima di cultivà e corme è i zitelli, piacenu prima per 1 a 2 ora in una solu suluzata di potassju o sulfatu di cobre per a prevenzione di e fungi. Allora sò stati una nuttata in l'infuzione di lignu di lignu.
  4. Preparate grooves cù una prufundità circa 20 cm. A profonda di u sembra addipenni di a talla di u focu è si appruntia circa trè o quatru volte di a so dimensione. Bulbi sò colpi nantu à u fondu di u groove à una distanza di 15-20 cm da un altru. Duranti u sbarcu, i ciumi è i pani pò esse acquistatu.
  5. Sprughjendu a terra cun una capa di 2-5 cm.
  6. 3-4 ghjorni dopu à l'aspettu di colti, cum'è crescenu, anu sprinkledle cù a terra, finu à chì a terra sana hè uguali.

Gladiolo: malatii è pesti

Gladiolo hè sustinibile à parechje malatie è peste. I malatii più cumuni per ellu sò fusariati, grisa, secca è dura pudendu, scab. In a lotta contru l'aiuta:

Sposta da quandu avete da guardà u vostru gladiolinu, riceverete cusì un fiori.