Scraper per lavà i Windows

Lavu Windows ùn hè micca piacevule è micca u prublema più stimulanti, ma invariabilamenti entra nantu à a pulitica generale di qualsiasi premissimi almenu duie volte à l'annu.

Varietà di rasparazioni per lavare è lavà windows

Aduprendule cù e scatelli tradiziunale, scrapers sputichi sò stati chì permettenu u licitu da esse sbulitatu da u vetru lavuratu, affinchendu una superficia ideally nettu. Sò più efficausi di i pincini convenciali, perchè ùn abbandunonu micca u più diviccionu.

A rascatura per lavà i finestra hè o un fogghiu nantu à u lavatu, o un dispositu separatu è custituitu di un pappu plasticu è una spadda di cullabura duve (in solitu l'acciaio), chì hè stata tolta da pressu un buttone. Hè ancu assai populari di rasparati di gomma.

U scraper pò esse furnutu cù un manicu telescopicu, chì fa cumprà a lavente finamente cunfini. Hè una cosa hè solu insubituìbile, se ne hai bisognu di lavà i finestri da l'esternu. Inoltre, u scraper in a finestra cù una manighjera telescopica facilite l'accessu à e scursioni d'alcuni difficili, spettamente si u pruduttu furnisce a pussibilità di cambià l'angolo di l'elementu di limpezza.

Unu di u più mudernu hè un scatari magneticu per lavà finestri. Vi permette di lavà i vetru nantu à i dui aligati in tempu di l'internu. Hè un rascadore ponu imetate di diversu putere, chì dependeranu da u gruixu di i vetru. Piglia a lavata pò esse un balcone balcanu, duppiu è ancu triplettate. Cumu cunse, pudete lavà tuttu u manuelmente è cù un baru, se si dispunibule.

Cumu si pulisce a finestra cun un scraper?

L'algoritmu per lavà finestali cù un rascadore hè simplicemente simplice:

  1. Prima sò bisognu di lavà a vetra cù un detergente. Cumu pudete, aduprà una suluzione sia di ammonia, permanganatu di potassiu, sapun di lavapu o un agentu speciale per lavà a superficia di vetru.
  2. Pigliate a finestra cù a listessa bocca o pezza, dopu laveva in acqua neia. Repetite stu passu quant'è tanti volte com'è necessariu finu à chì tutte a terra hà sparitu da u vetru.
  3. Pigliate a rascatura o aghjunghje a fossa appropritie à u bastone. Un movimentu da u ciminu à u fondu, discu di tuttu u liquidu di u vintu. Pi principià a travaglianza di u cantu avanti, trasfurmannu a pocu pressu à a diritta (salvu, sicuru, ùn sò micca esse).
  4. À a finestra ùn sò micca divorzii, dopu ogni avvena, drenu a rascatura per i finestri, sguassà l'excesiva umida da quì cun una napulita secca.