U ghjornu di 21 settembre - Signori per i zitelli

Sicondu u calendariu folklante u 21 di sittemmiru celebrà u Festival di a Vigna o a seconda Autunnale. Hè cunghjuntatu cù a Natività di a Vergine Maria. Dapoi u tempu anticu, hè cunsideratu chì hè l'intercessore di tutte e donne è a mamma, è per quessa a festa hè cunsiderata femminile. Ci sò certi signali per i zitelli assoziati cù a festa ortugno u 21 di sittemmiru.

Signioni di u populu in u 21 settembre

Waking up before before sunrise, era necessariu per i rapprisintanti di a bella meza di l'umanità per lavà per prolongà a so ghjuventù è a bellezza, è e donne chjuvelli chjubeti attraeru u sposu à a casa. Dopu piglià u pane averme è a gelatina cun elli, si andonu in una laguna induve cantaru canzelli è aghjunghjenu a mamma di Diu per u culteddu racoltu, è u pane era struitu in pezzi è alimentatu à u bistiame. Allora, sicondu i segni per a festa di a chjesa u 21 di sittemmiru, era necessariu di mette e so besti è andate à u serviziu in u tèmpiu. Hè stata creu chì in questu ghjornu a vèrgine Maria sona tutte e dumande è i preghje infurmati à ella è certamenti avarà assiste, in particulare in a salute di i zitelli è di benessiri famigliali.

Spessu un pezzu di carta era attaccata à una cannila è posta à l'icona di a Virgine Maria. S'ellu credeva completamente, allura era creduu chì a mamma di Diu hà sèntutu una orazione convertita. Quelli chì assai vulianu fattu a so mamma, ma ùn puderanu cuncepisce un zitellu, avè deveru ancu urdinà un furore, è dopu u serviziu per dà limòsine à mendicant. In i signali pè e zitelli chì anu ricivutu tradiziunali, u ghjornu di u 21 di sittembri era u ghjornu di a riescita di i parenti. Fù turnà à vede cumu si ghjunghje più ghjovani è dà cunsiglie, se avè bisognu.

À a sera, i noveddi in a so casa sò stati nsodisfati da i so genitori. In questu casu, a donna di l'ochju perchjenu attaccò una corda nantu à a manga di lettere E "R" è "B". Unfastened or lost tape "parrava" di u fattu chì ci sò invechji persone in casa. Da u danu è u gattivu ghjornu, pruvò à prutezzione di i zitelli. Anu eranu stati sacchiliati di vistimenti è calzini stati è credi, è dopu chì u zitellu hà attraversatu u zogliu di a casa, fù spurtatu da a pede à u pede cù l'acqua.