Cheremsha - crescente da e zesi

Cheremsha (o a cipolla di Bear) hè una pianta midicinali cunnisciuta da l'antichità. E so foglie è i bulbi sò ricchi di vitamina C è A, olii essenziale, fructose, salti minerali, phytoncides. Hè un effettu bactericidali è antilèmpiu, hè utilatu per trattà scurvy, infezioni intestinali è altri malatii. Verbi è lampadini di e piante sò usati per l'alimentazione cum'è spice, cum'è ripienu in prudutti di pane, in quantu in kvass, marinate è u sali.

Siccomu l'agliu salvatoghju hè listatu in u Libru Rossu, i pianti salvatichi ùn sò micca stati recullati, perchè hè cultivatu nantu à i parcorsi di u duminiu.

Cumu cresce u cirice salvatore da e zite, avete da piglià dinù d'stu articulu.

Cheremsha - description of the plant

Cheremsha pertenece à a famiglia di cipolla. Dopu tuttu, in esencia hè l'allevu salvaticu. Hè lampadini alargati finu à 1 cm d'altare, duie strade alargata 3-5 cm wide, un tronu trihedral à 50 cm in altu, chì finisce in un umbrella emisferica multicolorale.

A parti aerea di a pianta sviluppeghja da u vaghjimu à u mese di primavera è ghjè fora da a mità di l'estiu. Bulbe sottu a terra viaghjanu parechji anni. Cheremesi teme in u primu pranzu, fiori in Maiu è fructifica in u ghjugnu, è dopu retiene. Ogni bulb annualmente ponu dui fiani.

Plantendu l'allevu salvaticu pò esse cum'è ei, è sustituennu li bulbi.

Cultivazione di l'allevu salvatichi da i graneddi

Hè megliu per souldate l'agliu salvatica per l'inguernu, postu chì i zoni necessanu stratificazione in 80-100 ghjorni à una temperatura di 0-3 ° C. Stades in a primavera senza stu prucedimentu ùn credi in un annu. Per u piantaghje, hè cunsigliu per aduprà e sementi d'allatu salvatichi cuglieriatu questu annu, postu ch'elli anu the best germination.

In u terrenu umidicu, i pruduttivi scarpi sò fatte (prufundità di menu di 1 cm), e manciari sò disposti in elli, sò sbrizziati cù una fina capa di turba o humus è manteni in un state humede. Assicuratevi di nutà i limiti di u situ. Siccomu i basalti in u primu annu anu un grossu di 1 mm è una alzata di u filu di à 10 cm, invece e rimane di l'allevu salvaticu sò faciuli fà per perdite nantu à u giardinu frà e bramosu, cusì chì parechji jardinieri criaturenu i casgi in caseddi chì sò sferiti nantu à u situ. I mudiculate anu ripprisentatu è gattive.

Solu u 3u annu di cultivà u pianificà alcuni a so grandària normale è pò esse trasplante. Perchè quartuu annu, a crescita di i pianti.

Sposcione è cura di ramson

Cheremsha hè una pianta d'amuletra è insurgente, ma ùn piace à l'infierru, chì si sviluppa in u foresta sottu à l'arburu in un ambiente naturali. Ci hè adattatu per un luddjaru à l'ombra di una fasa o di una casa, sottu e arburi è arburi. Quandu u solitu nantu à u sole, a pianta havi duci e vaccini.

U situ hè chjaru da e male di i bè, digeritivi è fecundati da l'humus da e foglie di u beditu, l'avanguardia o l'elm (2 cagini per 1 sq. M.). In i posti cù nivellu d'acqua, u drenaggiu hè necessariu. Chjovite chjucu deve chjappu.

A crescenza di a bulbe nantu à a so dormancia, hè stata, in August-September or early spring. Scavanu, rinfurzati in silenziu, per ùn danari i radichi. Plantate in file à 20 cm trà e piante è 40 cm trà e fila. U focu hè colposu à a sola prufundità, i radichi sò rivenuti è cummigliati da a terra. Adupratu acqui e bianchje cù una strata di foglia di humus à 7 cm.

A cura di l'allevu salvaticu hè listessu:

Dopu à u terzu annu, una parte di e foglie di i pianti pò esse raccoliati, ma prima di fioritura. Pudete fà parechji letti è tagliate u greens un per un in un annu, affinchendu à l'altri ricuperanu. Dopu à 6-7 anni, i cheris salvatichi sò trasplantati à un novu postu.

U granaghju salvatica in u vostru situ, vi darà a vostra famiglia cù u pruduttu di vitamina in a primavera.