Allora è ora: sò l'eroi di a vostra publicità favurita?

E veru, e caratteri chjucchiati di publicità, chì u so surrisu hà fattu cumprà chocolati, i zucchi è i diseggiani ùn sò micca ghjovani, ma i genitori o ancu aviani?

I nostri heroi movie di a zitiddina sò longu criscenu è ancu età. Artisti, chì i discorsi avemu intesu di prima chì a cinta falleceu in u cassette, si trovanu ancu per retirement.

1. Una zitella da u buttone di cibo "Alenka"

Ùn avete micca cridutu, ma a storia di sta furtuna mitica hè sempre interessanti à questu ghjornu, ma chì tuttu principiate quasi 60 anni fà! Allora a fabbrizia di cunfisaria "Krasny Oktyabr" hà dicisu chì u zucchero di latte "Alenka" urgente necessite un pacìculu originale, perchè prima chì i prudutti sò sempre in i stantoni di a magazzina in parechji frapper. In particulare per questu hè un cuncorsu!

La fotografia Correspondente Alexander Gerinas, chì, incidentà, ùn solu ùn hà travagliatu in a fàbrica, ma ancu ellu stessu participò à u disignu di imballaiu, decide chì a foto di a so figliola d'Elena, di 8 anni, anch'ellu spirimerà a bona furtuna.

Allora una piccula di un zitellu in un pizzialu era digià cunnisciutu in numerosi esposti, pubblicazioni in a pubblicazione "Foto soviètica" è a tappa di a rivista "Salute". Ma a unicitati di quarchi preoccupati, è dipoi 1966 sta foto hè diventata un chocolate!

Dopu un pocu tempu è, grazia à l'sforzi di l'artista Nikolai Maslov, a foto di a ragazza di Elena s'hè cunversata in una stampa artighjanali. Comu mudellu di cummercializazione, l'ochji di a picciotta in u pizzu ùn diventenu micca marroni, ma di u celu, a faccia di a faccia più allungada è u labellu superiore. E questu hè abbastanza per numerosi prucessi! In u 2000, i genitori di Elena Gerinas hà de sunt in u core chì era a foto di a so figliola chì purtonu a cicculata à a popularità senza precedente è esaminonu una tarifa di 5 milioni di rublime (da quasi circa 100 000) da a fabbrica! Ma ùn era micca ... Dopu à tutte e trasfurmazioni, l'imaghjini di a ragazza ùn era micca cusì a foto di l'Elena di 8 anni. Ancu l'espunenti forensichi sò ricunnisciuti solu 18 funziunate similari e chjamatu u dibughjettu di a zitella solu un modu culligatu! A strada, in questa figura, "vario" candidati cù u requisitu di tariffu anu "flown".

Ma ùn hà cambiatu nulla cosa da quì - dopu a morte di u so babbu Elena trova negattivi di a photo, un pannu e anchi la porta di a rivista "Zdorovie", ma per ùn valenu. Hè cunnisciutu chì issa "Alenka" vieghja in a regione Mosca cù u so maritu è ​​di dui figlioli, è hè ancu specialista in u campu di a farmaculugia.

2. Un picciottu da u prima cane "Kinder Chocolate"

Sè vo site di i 90, u primu u zucchero Chocolate avanguardia, scupria l'imbrancadoru cù una fotografia di u zitellu bonu scassatu Gunther Euringer. Oghje, u "zuccheratu chimicu" ghjè un cameraman di 53 anni di età, u maritu è ​​u babbu di dui figlioli ricorda chì nantu à u pacchettu quandu pareva attraversu a so mamma - un agentu publicitariu chì simule l'hà pigliatu à u sparaci. Doppu a so puntu è l'addevu adolescente Gunter hà dettu in detail in u libru autobiograficu "Chocolate Child", emissione in u 2005. U più interessante hè chì Euringer hà denegatu l'opinione pùblicu chì u chocolatore li pagò una cumissioni per un sonrisa scintillante per tutti i 32 anni in u wrapper.

3. U zitellu cù un novu cane "Kinder Chocolate"

Eppo, u sicretu di u primu canneramentu di u vostro chocolate favuritu hè scupranatu, chì significa chì hè ura di scupriri u nomu di u novu eroi. Meet - da u 2005, "Kinder Chocolate" hè imbruttatu cù u surrisu di Josh Bateson. U stu picciottu ùn hà micca missu l'oppurtunità di prufittà di a so popularità. Avà hè 22 anni, hè stanu in Londra è travaglia com'è mudellu. E se sottumissione à a so pàgina in Instagram, ogni ora ti admirate u surrisu di Josh, chì hè diventatu ancu più charming!

4. Girl with baby logo «Gerber»

Avete crìdinu chì un zitellu cù l'occhi granni è una bocca aperta à u manghjà alimentariu "Gerber" era u fruttu di l'imaginazione di l'artista? Eccu micca! Torna in u 1930, i genitori mandonu una foto di Anna Turner à 5 mesi d'età à u cuncettori annunziatu di u logu di a marca, è un annu dopu, a faccia di a faccia nantu à ogni pruduttu "Gerber"! Hè sceltu chì Anna Turner hà dedicatu a maiò parte di a so vita per a l'insignante d'inglesu, è avendu scappatu à un meritu meritu riposu, si cuminciò à scrivere novi raru misticu.

5. Ragnu persianu di l'annuncia "Lego"

A probabbilità di quandu, in u 1981, Rachel Giordano hà appruduciutu l'embiu di i disinfetti più famusi in u mondu, pudemu amparà i paesaggi originali di Lego solu da e pagine di i catalogi. Ma u figliolu di u figliolu di i capri hè falatu in a storia, è 37 anni dopu, è cù l'aiutu di l'edizione autorita di u Huffington Post, u duttore Rachel Giordano hà ricatu u regnu dulce da a so zitiddina!

6. Picciottu da a publicità di l'u lamentu di u "Vita"

S'ellu i nostri figlioli 40 anni ùn anu intesu ancu e parolle, cum'è "casting" è "testi fotografichi", e so parenti hanu pigliatu i so paisi occidintali da a manu à quelli avvenimenti diversi volte à settimana. Cusì in 1972, u 3 anni d'anni, John Gilchrist hè statu eliminato per annunzià i cereali di u "Vita" di l'u lamentu di u casu è dopu sta publicità 12 anni più in ghjudizii in tutti i scrini di u paese. Ma, alas, u zitellu ùn ricorda di nunda! A strata, da tandu, Ghjuvanni divintò l'eroi di publicità per un altru 200 (!) Times, è avà, stà vicinu è travagliu cum'è sales manager in una compagnia in New York.

7. Una ragazza da a publicità "Pepsi" in i 90's

Malgradu u fattu chì i publichi di soda populari avianu un miricatu, sta piccula piccola fù ricurdata per un pezzu. In modu, u so nome hè Helly Keith Eisenberg è ella hè a surella di u listessu attuali Jesse Eisenberg ("Network Social"). Avà Helly hà digià annunziu annu, hè stata premiata in televiii è ancu ghjucà nantu à Broadway.

8. Hershey-kola - u gustu di a vittoria!

Iè, si ricordi di sta slogan micca per casu, perchè era ripetuta da tutti i figlioli di l'anni 90, dopu à l'annuncia di u rolu di stanza cù redheaded Sasha Loye hè nantu à i pantaloni. Dunque, issa Alexander Loye hè diventatu un attore rispetu di u teatru è u cinema, anche si ricorveremu è l'amà cù una malincunia da "Yeralash"!

9. Girl from the advertisement di u ghjocu "My family"

Oghje chì a frasa "And pourete è si ne vanu" hè stata chjamata maem, ma ancu quell'egnu a parolla di Diana Shpak hà cullatu à u pòpulu è cuminciaru à vive a so vita. Ùn crede micca, ma dinò di publicità di u zucchero "A mo Famiglia" Diana hà eclassatu in i rotuli per "Kinder-surprise", è era ancu una "lila morale, giardino matura" in l'annuncia di u ghjocu "Fruit Garden". Ora Diana hè 20 anni, viglia in u Los Angeles, starred in TV shows, travaglia com un presentatore di TV, cartesi di voci è ancu completete u sicondu libru da a triluggia prughjettata!