Eserciti per a forma

Per rinfurzà a forma chì avete bisognu di cambià a vostra dieta prima, ogni falla in u corpu indicanu solu l 'erruri gastronomichi. Avà, sicuru, avemu bisognu di fà esercizii per a figura - postu di tuttu, da una sola dieta, ùn hè micca pussibule à addistà.

U settore adattatu di esercizii per a furmazione di corpu devini esse di:

Di sicuru, ferma più raghjonu per fà u prufessiunale di u prufisessu annu - esercizii per mantene a figura, esse, un uttinu di primaria matriculatu realizatu ogni ghjornu hè sempre assai più efficevule quellu di dispusizione d'una sola volta di dui marchji.

Avete a cura di a vostra figura di u ghjornu, perchè ùn hai micca bisognu di passà assai energia per riimpiia.

Eserciti

Avemu suggeratu chì fà 5 esercizii per a figura perfetta. 6 L'esercitu hè u vostru bonus, chì pudete aduprà sì avè una forza fisica è moralu.

  1. Esercitivu "fisiculturista" - da u fissure di vicinu ghjustu l'attualità per esse chjinate, strince è vultate à u puntu di pusà. Facemu u massimu risparmià, i mani sò stinnilati nantu à a testa. Dopu qualchì exercitu "fisiculturu", realizà 5 saldati cù a diluzione di e mani. Saltò, càttri allungati, mani à i lati, saltanu, cuglieri cù e mani. Repetite u gruppu 5 volte.
  2. Exercise cù dumbbells - vai per a stanzuni, u pede di u pede. I bracciate cù pescuvuli sò ravapatu nantu à a testa. Femu un mumentu - aghjunghjemu i nostri braccia davanti i nostri capi è a sullivazione verticalmente in l'exhalazione. Eseguemu 5 volte, fate u so manu à u livellu di u pettu è fate un cambiamentu di peri in u saltu 5 volte. Rindite à a seconda side.
  3. A volta hè diretta, i peri diretta, facemu a pruvucazione, ùn avemu micca daveru i ghjinochje, i nostri braccia fighjonà. Ora risusciteghja, avemu un pressu nantu à u bicep. Emu ghjunghjenu in a squadra è saltemu cù pescuvi. Scalfamu 5 volte.
  4. A pusizione di partenza - i peri annantu à a larghezza di e spalle, mani cù pescuvuli longu u corpu. Facemu un attaccu nantu à a perna ghjusta, mentre chì sullivate ancu e mani à u livellu di e spalle. Vultemu à l'uriginale, susciteghja u ghjinochju spusatu à u coddu ghjustu. Prima scappata, dopu torna ponuta - 5 volta è cambiante i ghjorni.
  5. Fate nantu à a rugna, i ghjinochje bè, pesche à e mani. Scambià i nostri mani à i costi, nantu à l'exhalazione piglià i nostri ghjinochjati à u pettu, rimessi i nostri braccia è fà cuddà per i calzini. In a inalazione ci diminuemu i peri allungati (micca toccu à u pavone), avemu spianzu e mani à i costi.
  6. Facemu cun una sedia o una stap-platform. Cù un pedu avemu addivatu nantu à a superficia di sustegnu (si devimu devandate a l'ascense), u sicondu salta. Turnate in un pede. Ripetemu salta 10 volta per peri.