Star beauties nantu à a catifa rossa di u Ball of the Costume Institute-2016

L'ultima nuttata in New York, un grandiose avvenimentu cumpratu da Anna Wintour cù u supportu di u Museu Metropolitanu, u 70u Institutu di Costume, mortu senza esaguerazioni. In u festa annu di l'annu tutti l'astri eranu per impressionà a tutti cù un vestitu novu, veru, luxu è extravaganti.

"Oscar di a Costa Est"

U Ballu di l'Institutu di Costume (Met Gala) ùn hè micca in vanu cumparatu cù l'ceremonia d'Oscar. Celebrities preparanu l'eventu principale in a vita seculare di u mondu di a moda in anticipu, sceglienu e cumprà pezzi impurtanti.

Un mero mortali hè impussibile acquistà in una festa. A lista di editore in capu di Vogue americanu Anna Wintour hè in persona. Parechje persunalizati sò pronti à pagà $ 30,000 per un bigliettu di accadimentu è paghe 250,000 per una tavula, ma ùn puderanu passà per un "riguardu di facciata".

Leghje ancu

Culu di vestitu

U tema di a bola, chì deve parechjia cun u vestitu di invitati, hè timatu à l'apertura di l'esposizione. Questu ora sona: "A manu contr'à a macchina: moda in l'età di a tecnulugia". Idealmentu, i bagnati di i pòpuli assemblati sò stati sustegnu stu nomu è a celebrity, elettu una ropa per a sera, avianu avutu di ricaricà nantu à u travagliu manuale per creà una vestita o dà preferenza à i pratichi meglii.

Prima di Beyoncé, Rita Ora, Irina Sheik, Miranda Kerr, Emily Ratjakovski, Taylor Swift, Selena Gomez, Kendall Jenner, Cindy Crawford, Rosie Huntington-Whiteley, Alicia Wickander, Uma Thurman, Sarah Jessica Parker, Maria Sharapova, Keith Bosworth, Emma Stone , Carly Kloss, Kate Hudson e altre donne di moda fendu una scelta difficultu. Avemu bisognu, cumu chì e zitate anu coped with it?