Galia Lahav

I coli di vestiti da Galia Lahav, un famusu disideru israelisu, sò unichi. Eccu strumentu mudernu è sò perfezione à u più petit detallu. Ogni mudellu hè fattu di tela elegante è bè cù tutte fine. A attenzione hè pagata ancu à i chjusi minimi.

A cullizzioni Cruise St-Tropez

Questu pò esse visatu in l'imbusca in l'exquisite coletta "U St-Tropez Cruise", in u vestiti di vestiti di Galia Lahav sò simpliciamente maravigliati da l'abbundanza di silucizii dilicati, rinfreschi è stili incredibili. A cullizzioni di vestiti eleganti hè fatta di i più beddi tessili europei. Per creà i vestiti, u satin è a sita sò stati utilizati, i mudelli sò stati ammustrati cù elementi di tulle è chiffon, è l'exquisite robba. Ogni vestitivu hà a so scuru in a forma di medallion, arcu di pruduce o piace. Tali di lussu si captivanu tutti quelli chì vedi sti opari d'arti. E, sicuru, i sposi in vestiti tali sò incredibuli.

«La Dolce Vita»

Quandu u tempu ùn si ferma, nascenu idee novi, è a prublema risista creta. Vestiti Galia Lahav, creata in u 2015, facenu ogni ghjuvante irresistibile. Opere di l'arti incridibuli, culligatu sottu u stessu nomu "La Dolce Vita", à questa prova diretta.

Foto di sti vestiti anu fattu in Italia, nantu à a costa Amalfi, attraeanu vista à l'arrabale extravaganza chì era creatu cun l'aiutu di un ganciu. I vistiti, chì si prisentanu in a nova colture, combina antica ramu è pesche di sita di a qualità più bona.

L'Inspiration per a cullezzione era stonda di l'Italia, u mari è u monti di Positanu. Anu eranu quelli chì ispiravanu l'idea chì hè necessariu di cunghjuntà i silhouette mudernii cun una nota romantica di u passatu.

I vistimenti di questa cola anu alloghju più largu aperta, è in più di u magnificu parellu, sò stati appruvati cù ricchettu rico. Questi sò e funzioni di i vintini di u seculu passatu, calda è scorching. Una ricumpensa funzione chì pareva vene à u nostru mondu reale di u mondu fantastichi è a fantasia.