Daniel Craig hè gay?

I primi rumorsi chì Daniel Craig hè gay, o, almenu bisessuale , hè apparevutu in u 2010, mentri l'attore era travagliendu in a terza film di James Bond 007: Coordenate Skyfoll è cun forza rinnuvatu spluta à a nova chì In u prossimu parte, u rolu di u super-agent invencible torna à esse realizatu da u carismàticu ingleseman.

Hè veru chì Daniel Craig hè gay?

L'orientazione sessuale di Daniel Craig ùn hè mai dubbiutu quantu ellu travagliava à u rolu di u James Bond irresistible, anche in a so crunzioni, ci anu roli chì pareva un omu amante. Allora, ancu à u principiu di a so attività attiva in a dramma "Angels of America" ​​Daniel hà u rolu d'un Mormone omosessuali, è più tardi in a film "L'amuri hè u diàvule" ripigliò novu l'ambiguu festa gay.

In ogni casu, u visitatzaile ùn hà mai dubirtu chì questu hè solu una parte di u script, perchè Daniel Craig hà avutu un forte è assai longu rapportu cù e donne. A so prima donna fù una attore scocessa Fiona Loudon. Èranu maritatu in 1992, è un annu dopu una figliola nascita in a famiglia di attori, chì era chjamatu Ella. Sfurtunatamente, u matrimoniu ùn durria micca. In 1994 a sposa si divorziava.

Erelazioni più longu anu cun Daniel Craig cù l'attrìzia d'urighjina originale Heike McAutche. Si sò scontri di u 1996 per u ottu anni, ma ufficialmenti a so rilazioni ùn era micca furmalizatu.

In u 2010, hè quella chì, in quandu i rumori chì parevanu Daniel Craig era d'una orientazione micca tradiziunale, l'attore hè statu ufficialmente bacheloru è ùn avia nisuna relazione cù nisuna. Fù da quandu era statu capunanzu in paparazzi in unu di i famosi clubs gay, induve ellu presumbe bunbuciatu un omu. Un gran scandalu fubbe, ancu i rumori chì Daniel puderia sguassà di u rolu in a so terza film di James Bond "007: Skycastle Coordenati", in particulare da chì i tirotei sò stati sospiuti da quellu tempu per i difficultà finanziarii di i pruduzzioni. In particulare nantu à sta insistia quelli chì ùn inizienu micca accettate Craig cum'è un agente speciale esempiu elegante è exemplariu. Dopu tuttu, a so apparizione era stuposa di l'image creata da altri James Bond in i partiti più antichi di a stampa. Calizia era u più chjucu di tutti, in più, hà rubatu, è tutti i bondi di prima anu un corpu di u pilu scuru. Inoltre, i film cù Craig sò stati criticati per un grande numaru di cummattimenti, chì ùn era micca u casu in i partiti previ. A l'ora di u scandalu, ci era digià dùie pelle cù Daniel Craig: "Casino" Royal "è" Quantum of Mercy "è si preparava per sparà u terzu. E tali scandalu puderia forze di i pruduttori di u ritrattu à ricurdà u cuntrattu cù l'attore.

In ogni casu, nisuna cumissione o negazioni di Daniel Craig si hè da a so cumpagnia di film, è dinò a rivisione di a lista di l'attori ùn seguitanu micca. Daniel Craig ùn anu permessu ch'ellu era gay. Craig hà brillatu u so rolu in a terza parte di u Bondiana per ellu, è a stampa hè stata grande successu.

A vita persunale di Craig now

Per sguassà tutte e prublemi nantu à l'orientazione di l'attore era u so matrimoniu secretu in u 2011 cù l'attrenta Rachel Weiss. A coppiu sò sempri avà. L'attori di u so figliolu Rachel da u primu matrimoniu. Inoltre, l'attore ricumandò una offerta à ritruvà, è in una altra parte nantu à James Bond, chì ùn hà micca succorsu, fanu Daniel Craig una confession. Dopu à tuttu, Bond per parechje hè l'embodiment de masculinità, elegenza, intelligenza è forza - tuttu ciò chì e femine gustu à vede in l'omi. Hè per quessa, si i pruduttori anu a minti suspetti di l'orientazione non-tradizionale di l'attore, refuseu più di cooperazione.

Leghje ancu

In ogni casu, a film "007: Spectrum" incù Daniel Craig in u rolu di u tìnniru apparatu nantu à i grandi scrini in u 2015.