A ricetta più faciule per Charlotte

I visitori sò digià nantu à u limitu, ma ùn avete micca u tempu di fà qualchì delicious pè tè? In questu casu, a ricetta più simplice per Charlotte a salvarà. U tatu hè coccu di moltu rápidu, da i prudutti dispunibule, chì sò in a fridda di alcuna cumpagnie.

A ricetta più faciule per i charlatisi cù manzili

Ingredients:

Preparazione

Allora, in un coltu prufunditu, rumpule u ova fresca è sbandite bè cù un mezcladoru finu à chì una spogliu faciale hè acquistata. Gradualmenti ci sparamu in zuccaru. Dopu dissolviu, aghjunghje a farina in batchì è ammaite a pasta cun una cusciate di pasta. I mazzuli sò sbagliati, sbuchjati, sbulicati da u core, fette tagliata è sprinkle cù u ziddu di limonu. U pagliu di furmagliu hè inzucatu assai cù l'oliu, pourci una piccula quantitata di pasta è di pudè capimuni. Avà scumpete tutta a massa restante, distribuzione ancu è mandi u pastellu à u pre-furnutu in un anticu. Aghjunghje una charlotte per 40 minuti à una temperatura di 180 °. A prustazioni hè determinata da l'apparizione di una crustata d'oru nantu à a superficia di u pasticcellu è cù l'aiutu di un scalu di lignu. Trapassemu a pasta in fondu fermu è se ferma, quandu u pane hè prestu! Prima di serve, sprinkle the apple charlotte cun u zucchero è diprezzate cù frutti freschi.

Una ricetta simplici per cunducini cù pira

Ingredients:

Preparazione

Oghji cumbattinu in una spuma grossa, pourdu u zuccheru, è da pocu à introduce introdiscite cù u salinu è di u polu di furminite, pasta di furmagliu. Con pira, incisione a casca è tagliata fette. Una forma di ronda hè smarata cù l'oliu è poitina cù a farina. Pour in gentilezza a pane, pona e so pezzi di frutti è pugnale sottumessi. Aghjunghje una charlotte per uns 30 minuti in u fornu, è verificà a prontùzia cù un pappellettu.

Una ricetta di cunfettu simplice cù cunfitturi

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina per un filtru in un coltu. Portigliemu i lavori di i manzari, tagliate à mezu à mezu è eliminate tutti i graneddi. Tagliemu tagliatu u fruttu cù a pelle in cazzi di tazzi è i scaccià da ogni parte in a farina di granu. Scalfamu u furmagliu, è aghjunate u pane di furmagliu cun u burru. Pienu i ova separati à u splendore. Passi scalded cun acqua fogera è surtite da 10 minuti, è fate l'acqua è secreghja cù una napulita. Puderete aghjunghje u zuccheru è cunglite finu à a furmazione di massa crema. Dopu quì, cunghje a mezcla di uva cù manzili, pour a farina cun soda è cunglite. Aggiunce u pangiante guasi, mischjate u marmellate, tira a villeillina è a puscia in u moldu. Agghiunciu un charlotte finu à chì l'vermiglii hè 50 minuti, è poi frutti è sprinkle cù u zucchero pulbu.

Una ricetta simplice di charlotte in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

I mazzuli sò lavati, taganu, cacciammu semu e scuzzulate per fette finti. Scambià a tazza di l'oliu d'oliu d'oliu multivarace è aghjunghje a fette di frutta in fondu. Oghje battè in una scuma, pour sucre, villeillin è aghjunghje a farina. Trascenda a pasta finita in a tazza è selezziunate u prugramma "Bake". Dopu dopu una ora, apre u cupistu è fècenu chì u pasticcii friddi un pocu. Dopu à 10 minuti, trasfurmà nantu à una planica, sprinkle cun canna à u gustu è tagliate in tagliati.