Trattamentu di l'ulcera tròfica in casa

Ughjetti trophichi sò furmati quandu i prucessi metabolichi in u corpu s'agrende. Invece, per regula, sò furmati da i feriti chì ùn sò micca guariscenza per un bellu pezzu, causatu di e malatie vascular. Per prevene l'infizzioni è a crescita a guare, hè impurtante micca solu per ricercà l'aiutu di i medicazione farmatica, ma ancu per praticà u trattamentu di l'ulcera tròfica in casa cù i metudi di sanatorii tradiziunali. Oghje, ci hè una gran varietà di such drogi, chì l'utilizazione pò esse sustinienti migliurà a cundizione di a pelle. A so peculiarità cunsiste à facilità d'usu, accessibilità, è ancu in l'accordu rapidu.

Da trattà l'ultrafine tròfica in casa?

A decocuia di fugliale hà da aiutà à aghjurnà u prucessu cicatrisu di l'ulcera.

Ingredients:

Preparazione

Coglie u pezzu nantu à un focu per centu ghjornu. U decucchju resultanti hè impregnatu cù vandals, chì trasfurmate i pedi. Hè permessa di fà coudre boots fora di l'oliu. In elli, pudete sferisce immediatamente in un caldo ready-made, in u quale hè dunqua cunsigliatu di cammello quantu pussibule.

Cumu anestetice una úlcera tròfica in casa?

Per eliminà discomfort è acceleranu u strettu di ferite, recettanu e ricetti simuli.

Receta numèrica 1 - meli è u biancu d'ova

Ingredients:

Preparazione

I proteini è u meli naturali sò strufinati è distribuitu nantu à ferite non ferulanti è vini. À a cima, i peri ci sò cuparti di foglie di bursale (latte scappata) è stati cun vende. A prucedura hè cunsigliata per esse segui, prima di andà in lu lettu.

Ricetta # 2 - trattamente di ulcera tròfica in casa

Ingredients:

Preparazione

L'acitu hè cumplicatu di l'agliu, è permette à stà duratu duie simane. Dopu a preparazione di a cumpusizioni, purtavani un pezzu di gasa, chì hè posta à l'ulcere. A cumpressa hè stata cun bandage è dura tutta a notte.

Per aghjà l'efficace di sti fondi, deve esse pacienza è pruvate micca di ripiglià i paesi di u trattamentu chjamatu. Hè impurtante ancu per i feruti di a curaghja per osservà a sterile, per prevene cumplicità.