Pinnanti di feltre russa

Da u paese, i pumati simpatice, sentenu stivali, intreneddi in u podju è èranu salutati cun una ovación. Quandu si vultò, e donne di a moda si cumpranu un pocu stanchi di boni, ma micca sempre cunfortiti calzari è accettanu accuglienti l'offerta per include buttigli pratichi, caliu è attrattivi in ​​i so arcu.

Storia di e stivali

U prototipu di senture stivali fatti di l'lana d'ovale eranu pima - i botti di nomadi eurasiiani. Cusì, pudemu dì cun accerta chì a storia di u nascita di valenoks hè più di 1,5 mila anni.

In u territoriu russu, valenki hit, grazi à i pòpuli turchile è mongolinu durante a Golden Horde. Questu, pare mancu, i scarmi russo chì sò stati buchjodi feltati era una mezchea di culturi differenti, riabilitatu à e nostre cundizioni climatichi.

Finu à u XIXe seculu, solu ùn puderanu furnisce u so pudere. E ancu in bè cù l'affari di e casi ci era spessu solu un paru chì tutti i membri di l'abitudine utilizati. A strada, un calzatu chì struvava e stivali sò preferitu per Petru 1.

Ma questu calzette si distribuitu più maiò solu in u XIX sèculu, quandu a so pruduzione hè stata posta nantu à u fiumu. A principiu di u XXu seculu, un paru di stivali industriali sfrenati solu costanu circa 2 rublime, ancu in i anni di a rivoluzione, u costu aumentava à 12-18 rubelli.

A storia di senture stivali in Russia ùn pò esse immaginata senza unu di i centri principali di sentimentu, chì si trova in a pruvincia Yaroslavl - criaru è razza ancu a razza Romanov di pecuri. A lana ùn hè micca solu di grossa, càlida, ma ancu ciluganate. I prudutti di Flawless sò famosi Kostroma, Nizhny Novgorod, a Pruvincia di Tver.

A storia di u nascita di valenoks pò esse tracciata in u museu notevale di u valenok ruso, dedicatu à stu sughjettu di un vechja è mudernu mudernu. Hè situatu à a cità di Vyshny Volochek à a regione di Tver è hè sempre piace à i visitori. I visitori pudete vede i tesi più interessanti - unu di i primi buttigli di feltri fattu da a manu, i re-boots, l'altitudine di più di 2 m, un cartulare manuale è parechje altri.

Calzature invernali - in una fugliale di sentinella

Oghje sò sparati micca solu in culori grigi, neri è marroni, ma sò una gran varietà di culori per ogni gustu è culore. Décurità ancu cupià i picciotti - tutti i tipi di pirlini, riveti, embroideries, stivaletti, raspelli, pelle, perdi - in generale, tuttu ciò chì ponu decorate questi piani hè presente in e più recente collections. Opere designatori è mudelli lacunonii di colori silenziosu.

Valenki sò pruduciutu cum'è una forma classice nantu à una sola lisca, è più intricate o straggiata, cù un talone.

Cù à questu schernu?

Valenki fit in perfetta à l' imaghjini di l' invernu di e donne. Sò cunsigliati per esse disprezzati cù e seguenti cose:

Hè bisogna ricordendu chì i sentate stivali ùn sò micca bè cù faldi longu è robba stretta.