Cavernes de Norvegia

Norvegia - un paisu fantasticu cù una storia ricca è paisaghji stranguli diversi. I Cavernes de Norvegia sò a so "puntu". Uni di elle sò facilmente accessibili, è tutti ponu visità, l'altri sò difficiuli di passà, è solu muturali reali pò vede. Cride in caves in particulare u nordu di u Norveġia, in particulare - a cumuna di Rana.

I Caves più interessanti di Norvegia

  1. Setergrortta . Questa hè una caverna karstia in u cumuni di Rana in Nordu di Norveġja. A so età hè parechji cintunari mila anni. A caverna hè una cullizzioni di grande galerie sotterranii cù una tulazione totale di 2400 m.Isistò turisti si spettavanu a fureste furmatu formazioni caliza, stagioni marmoree è ancu parechji fiumi sottupulari. Pudete bisogna à Sétergrotta in l'estate cù un gruppu di scursioni. A caverna ùn hè micca illuminatu.
  2. Gronlirotta . Altru caverna in u cumuni di Rana hè chjamatu Gronligrotta. Questa caverna ùn hè micca solu di Sethrogrotta è hè più frequente - prima, hè più chjucu, sicondu - hè illuminatu, è pudete truvà vede. U principalu "troncu" di a caverna è parechji (ma micca tutti) di e rami laterali sò illuminati. In a caverna scorri un torinu, chì in un locu si forma una piccula cascata .
  3. Iurdbrogrotta . A caverna sottucattuale hè ancu situata in a parti di u paese sittintriunali. Yurdbrogrotta, chjamatu dopu a splutazioni di Yurdbroi, vicinu à quale hè situatu, hè a più longa di e caves sottuvanti di u Norvège e unu di i più prufondi. A so longa hè 2600 m, è a prufundità hè di 110 m. Grazzi à tali caratteristiche hè populari cun diversi. A grotta di Yurdbogrott hè statu apertu in u 1969. U sicuru nomu di a caverna hè Pluragrotta; cusì hè chjamatu dopu à u fiumu di a Plura, chì lavò assai cavichji sottucattani in i rocce di a costa di a costa.
  4. Altre caverne di Rana Commune . Commune Rana hè riccu in caves più ca qualsiasi altru locu in Europa. Ci hè circa 900 caverne. U più famoso di elli, in più di quelli nantu à l'appiccicati, hè u Thoarvekrag, ricunnisciuta com a cave longa di Scandinavia (a so longu hè 22 km), Papeavreiraig hè a più prufonda da a penisula scandinava, è a cave Svarthhamahola, chì hè cunnisciuta per a maiò diprissioni. A visita à e caves hè aperta solu per i prufessiunali.
  5. Trollkirka . In u ovest di a cumuna di Evenes, vicinu à Torstad, ci hè una caverna maiò grande, chì hè nomu poeticu Tempiu Trollkirka. In fatti, questu hè un complechju sanu, cuntenutu di trè ghassii calcariu, in u quale pudete truvà e currenti sottumessi è ancu una piccula cascata. A so alte hè 14 m. Cammendu per a caverna dura una ora è ura. Assicuratevi di purtari buttigli di gomma è pigliate una lumera cù voi.
  6. Harstad . A lot of grottoes è caves sò situati à u sudu di a cità di Harstad , u centru amministrativu di a cumuna omonima. A caverna di Salangen è Skonlann pò esse visitata cù una scursioni , è per a so prughjettenza hè abbastanza à culliglia un gruppu di 3 persone.
  7. I Cavernes di Gudvangen . In a gorge di Nerejfjord Ci hè un picculu cità Gudvangen. Micca distanza da u so terrazzu hè a strada, à cuminu à quale hè u Monti Anorthu, famosa per i so caves magichi bianchi. Stu locu hè assai cumuni cù i turisti. A visità och'ellu hè pussibile solu in l'istruttura di gruppi turistici o sottu u arranzu. A tampiratura di a caverna hè quasi appressu à l'annu; nantu à a mediu hè + 8 ° С. A caverna hè un labirintu, è hà parechje altri paesi. L'Excursioni sò in cunsulazione, cum'è in u percorsu in u pavimentu sò carpeted paths per un movimentu più còmicu. In e caverne di Gudvangen hè un bar in pietra è una sala di comedor, induve i bancani sò di petra è coperto cù pelli d'un civaru.