Cuisine of Iceland

Hè improbabile chì a culinaria di l' Islanda hè capaci di cuncepisce boni piacè gourmet, ma hè certu unicu è certamenti truvà e so fanelli. I platti principarmenti sò frutti di pagliaghji è anchili, chì hè dovutu a peculiarità di u clima di u paese è a situazione di l'isula. Dopu tuttu, u situ urvicenti hà bisognu di primu è primu, di calda d'alimentariu d'alta calorie, hè capaci di furnisce u corpu cù a quantità di energia, cusì impurtante in i ghjàllichi ghjorni.

Se si sia attiratu da l'Islanda, a cucina naziunale serà ancu interessante. Ancu in generale, per chjamà assai diffirenti hè difficiule, ancu si cuntene quarchi platti inghjinchi è brillanti. Ci ponu esse nutatu chì e razzi di assai platti sò assai prufonda. I ricetti sò stati inventati ancu da i Vichinghi antichi, ma ancu oghje chì oghji restavana in Islanda.

Pesce

In vista chì l'Islanda hè lavata da ogni ucu da e costi oceani, ùn hè micca surprised chì u duminiu nantu à e tàvule di residenti lucali è di pezzi è sirvutu in ogni forma possi: salate, frittu, affumicato, etc.

Pò esse banale ancu per l'aringa è u codice ordinariu, è a trota diliziosa, è l'inusual, un pocu stranu, per una maestru maestru di culori, una stingray.

In ogni modu, a maiò parte di u pezzu hè solu siccatu, trasfurmendu à un solidu, quasi di lignu. Eat this "drying" pre-dipping in a butter burlata.

U pezzu «liquid» hè a sopa pesche di solitu, chì hè stata in ogni famiglia è e so ricette assai. Hè da vintu chì aghjunghjevenu ancu cugliulatu in secca cum'è a sola ricetta, sta zucchina torna à esse tutte e diversità per e diverse ménagères. Comu avemu - borscht!

In modu, in Islanda possu pruvà pruvà è i platti da carne di balena, perchè stu paese ùn hè micca unitu à a cunvenzione di u mondu, chì suppunite a pruibbizzione di caccia per queste stuccali.

Carni

Prima di tuttu, hè chinu. In l'isula, una alma di ovella - principarmenti in a parti miridiunali, perchè e sti banni sò lavati da u Corta di u Golfu, chì cuntribuitu à a furmazione di un clima untuvatu, bellu è adattatu per una crescita sħiħa di l'animali.

Trà i pranzi, per a preparazione di quale l'agnellu hè spargugliatu (è a maiò parte di u cordero), ci sò: u cordu affumicato, sopa d'ardi, i zuccheri d'ardi.

L'altri tipi di platti di carne sò disposti da i bisti salvatichi - perdi, vechji, furfizzi di fur.

L'altri tipi di carne, tradiziunale per noi, sò impurtantemente impurtati à l'isula da l'Europa, è perchè u so costu hè abbastanza altu. Naturalment, è i piatti di viteddu o, per esempiu, u porcu, ùn sò micca cusì cumuni. È ùn anu micca di a cucina naziunali di Islanda.

Garnish

Sfortunatamente, i platti sidimenti ùn sò micca cusì diverse. Ciò chì, in ogni modu, hè torna vicine à u clima in Islanda. A terra ùn hè micca fertili, è per quessa i culturi sò micca abbunnanti. Cultivatu in l'isula principalmente: patate, repollo, zucca.

E dopu, per avè qualchì parechje racolosa, avemu bisognu di serreri. Dunque, vegetali, è ancu più frutti, sò impurtati da u cuntinente di l'Europa.

Ricerritta - per via di crescenti attivi di u vacche domestici - più spessu cum'è un supplementu à i platti principali cose accuminciaru aduprà prudutti di latti.

Exotica

Doppu a storia antica è u passatu sternu di l'Islanda, quandu i paesi eranu abbitati da vilidi verdi, ùn hè micca surprisante chì a cucina tradiziunale è lucali locali prisenta unchiori invece è ancu esotico. Ancu s'ellu ùn sò micca peculiar, ma ancu capaci di disgusting turisti, chì anu aghjustatu in e tradizione culinariu di l'islandi.

L'alimentariu esotico in Islanda hè ricumandatu per quelli chì sò cunfidenti in a forza di u so stomacu. Eppo, è quelli chì vulete pruvistarè à i amichi è acquisto. Cusì, trà i piazze esotichi di u mettendinu Islandesi hè megliu da trè:

Haukarl disgusts after reading how exactly it is preparing. Eccu, hè a carne di u caprettu, chì durante parechji mesi ghjacia in a terra è decompisce. Allora hè pigliatu è sirvutu in pezzi petite. U prezzu di u pianu hè u celu. A strada, questu cosa hè stata fatta da carne di mare-stingray, ma hè micca sipoltu in u locu, ma da a manca à a decadenza sottu à u raghju di u sole.

Ci hè una bisognu di una "carne" in pezzi petite. Eppuru u so gustu è u gustu ùn sò micca a più piacevule. Haukarl hè mastru finu à ottensi urina per tollerà u so gustu, dopu à quale hè ingutu è necessariu lavatu cun un forte licore. À u listessu tempu, l'Islandesi sustinendu chì u Caucaru è digerutu è facianu e cunseguenzii per l'organisimu, ma, apparentemente, ùn sò micca particularmente sicuru d'eccezziunà, se ùn l'avè micca u cunsumu senza alcol.

Pile hè u capu d'una pècura cù l'occhi. Hè marinatu o pochi fogghi, dopu a quale hè cutatu in dui parti è sirvutu.

Hritspungur - testi di un ramu, marinatu prima in suero, è poi sottu sottu stampa è furnite.

Dulciuri

Dolci La Cucina tradizionale islandesa ùn hè micca particularmente piace. Appena, una volta u passatu severu hè influinzatu, i vimsi ùn anu più piaciu dolci, a so natura militanti ùn permettenu micca di usti di postri.

Desserti nazionale in Islanda sò: frutti locali - sò sirvizuti freschi, dolci pancakes, Kleinor - "bracciale" di massa e schir - massa di yoghurt-curd.

Drinks

Naturalment, cum'è in u mondu sanu, u prublema più frequente hè u pattu urente ordinariu. A so quality is surprisingly high. In ogni locu l'acqua hè nettu, hè drunata direttamente da u grigiu, è di tutti i sorsi aperte chì sò in l'isula. Se ci parramu di altre bevande, da quellu di u XVIII sèculu, u cafè hè assai populari, chì si cunsumalli casi litre. In onori di u bèchimu anch'ellu hè stata cun l'aligria - Solarkaffi. Ci hè cunoscenza chì in una maiurione grande di cafes, restaurateurs, altre istituzioni di stu tipu, solu l'u primu calice di cafè hè pagatu, è tutte e reste sò sirvuti senza impatruniscia à i visitori. Sì, per certu, vulete.

U culleghju alcohlticu nativu d'Irlanda hè culmu di vinu - hè un schnappsi scuri, chì hè fatta da patate è cumin.

In generale, l'alcooldu hè assai caru, è dunque micca troppu cumuni. Per esempiu, a cerveza quì per un bellu pezzu hè statu pruibita cumplitamente, ma ufficialmenti u permettenu di purtalla à l'isula, per pruducia è usu solu in 1989!

Cumu pruvà a cucina islandesa?

Comu pudete vede, a cuisine islandesa ùn hè micca assai affissata è diversa. Ma, senza dubbitu, meritava l'attenzione di i gastrunomi, perchè anu u so tradizzionali unicu è unicu. È ùn hè micca solu di stati exotiques strammi.

Se vulete acquistà megliu cun e tradizione culinariu di l'Islanda, amparate e realità di ricetti di platti preparati da i discendenti di i Vichinghi, assicuratevi di visità stu paisi maravigliu.

A vola da Mosca à Reykjaví piglià da sei è media à vint'anni è serà bisognu di unu o duie trasferimenti, secondu u viaghju scelta è l'itinerariu.