Ginger in gravidanza - contraindicazione

Malgradu tutti e pussibuli utili di a ghjustu, in a gravidanza, a pianta havi una quantità di contraindicazioni specifiche. Aduprà ghčastivu pò esse prescrittu da un medico o, com'è l'ultimu risorse, dopu cunsiglià un specialista.

Ginger in u principiu di gravidanza

A pianta hè indispensabile per a la toxicosis in i primi tempi di a gravidanza - a pianta elimina a nausea, hà l'effettu antiemeticu, aumenta l'appetite, reduces a salivation. Tali pruprietà di i pianti sò una salvezza vera per i mariti futuri chì anu soffrendu di e manifestazioni di a toxicisia in u primu trimesteru di gravidanza. Inoltre, ghjustu travagliu u trattatu gastrointestinali, è anu ancu un effettu stimulanti.

Ùn hè micca sicretu chì u gravidenza rifletti nantu à u fondu hormone, chì porta à i cambiamenti freti in l'umore, la llisturità, l'apatia è l'irritabilità di una donna. Ginger, à u passu, hè un antidipresentante favuritu, aiutà à trattà a dipressione è u malusu. Ma tutte e maraviglii maravigliate di u genaru ùn importa micca s'ellu si pò nantu à a lista d'alimenti pruibuti per uni pregnant women.

Raffarra di Ginger durante a gravidanza - contraindicazione

A prima contraindicazione per l'usu di ugge è l'intoleranza individuali di u corpu. In altri palori, se prima avè avutu una reazzione allergià à a pianta, u ghjungenu durante u gravidenza ancu guarendu solu male.

Ginger hè ancu pruibitu nantu à a fini di gravidanza. Questu hè duvuta à i prupietà di rinfrescante da a pianta, chì ponu causà i saldore durante u partitu. Ginger hè contraindicatu in e donne chì anu avutu incontruvuti in u passatu.

General contraindications: