Sindrome di Stevens-Johnson

U sindromu di Stevens-Johnson hè una malatìa dermatulogica gravi, manifestada in a forma di numerosi papules è vesiculate chì si sparghji in tutta a superficia di a pelle, cumprese a mucosa.

Sindrome di Stevens-Johnson - causa di a malatia

I sperti chì a propensità di sviluppà u sindromu di Stephen-Johnson hè eredita. Comu regula, u sindromu hè risurvutu com'è una risposta allergii allergii di tipu immediata à l'accogliu:

Inoltre, formazioni maligni è infezione pò pruvucà a malatia:

In certi casi, a causa precisa di a malatia ùn sò micca identificati.

Sintimi di Sindromu di Stevens-Johnson

A maladie si sviluppa rapidamente. À a fase iniziale, ci sò:

Per parechji minuti nantu à a mucosa di a bocca sò i bombe, postu chì u paci ùn pò micca bevede è manghja. Ci hè u danu ocular cumunitivitis allergique cù una cumplimenti in a forma di inflammazioni purulent. À u stessu tempu, l'erosione è l'ulcerazione pudaranu sviluppà nantu à a córnea è a cungiuntiva, ancu di u sviluppu:

Vicinu a mette di i casi di a malatia afecta l'orgogliu genitoriu-urinarii.

U sindromu di Stevens-Johnson hè carattarizatu da colti crimini nantu à a pelle à 3 a 5 cm in grandezza cù cuntenuti sante o sangu. Dopu avè apertu i blisteri, ci sò formate crosta russa.

E pussibilità cumplicità di u sindromu sò:

Istituti medichi statismati dispassionatamente: ogni 10 pacienti cun u sindromu di Stevens-Johnson si ferma.

Trattamentu di u sindromu di Stevens-Johnson

In l'eventuali di u sindromu di Stevens-Johnson, l'ambulanza hè stata di rimbursà u fluidu. U paci hè ancu sottupostu una terapia simili à quella chì era aduprata per trattà i maladieti cù incruciate extensi, solu di securizazione è disinfestazione. Per purificà u sangue, una hemocorrezione extracorporale hè urganizata:

L'infuzione di plasma, composti di proteini, solu suluzzioni hè realizatu. Prednisolone è altri glucocorticosteroidi sò amministrati intravenously. U mucosa di a bocca sò trattati cù disinfettanti, per esempiu, perossu di l'idrogenu. U gocce glucocorticosteroidu di goccia à i gattone nantu à l'occhi è l'ungnevi sò fermu pawned. Quandu u sistema di urogenitali hè influinzatu, i suluzioni di solcoséteru è l'agenti di glucocorticosteroidi sò usati. Per prevene e reazzioni ripetuti allergii utilizanu antihistamines. Quandu l'edema di a larynx di u paci hè spressione, u paci hè apparatus di ventilatori artificiale.

Un locu impurtante in a terapia di un paciente cù u sindromu di Stevens-Johnson hè l'urganizazione in l'uspidale di e misure per prevene cumpurtamenta, cumplicazione:

Un paciente cun u sindromu di Stevens-Johnson hà prescrittu una dieta di iperoluggìa chì implica a intake di liquidu o purcidie, bè di bè. Oghje pazienti sò speduti nutrimenti parenterali.