Anti-rabbia immunoglobulina

Ancu se l'animali sguardi sani è ùn pare micca male, ùn significa micca chì ùn hè micca sughjettu à una malatie cum'è a rabia .

A manera di prevene infezzione di rabia?

In casu di qualunque danni à a pelle - ferite, picurte o scarrazzi causati da l'animali infettati, o si a ravette di rabia o rabia infettati cù rabia hè suspettata, a tela mutaca o a pallita se deve esse immediata:

  1. U situ di infizzione deve esse coperto abbastanza cun sapori è acqua (o detergente).
  2. Traite a ferita cun alcohol o iodu.
  3. Hè cunsigliatu di vaccinate cun a immunoglobulina rabbia nant'à u primu ghjornu, ma micca più tardi à un periudu di trè ghjorni.

U prucessu di vaccina hè realizatu cù l'aderenza stretta à e regule antisepichi è l'integrità di l'ampoule di a vacuna. A cumpusizioni di a vaccinola accerta à l'antibodiesi specifichi chì neutralizate u virus.

Chì hè una immunoglobulina antirabbica?

Ci hè una immunoglobulina di rabia da suum sanguiculu umanu è da suum sanguinaccio. I dui sò una suluzione cuncentrata di a frazzioni di serum gamma-globului, chì hè isolata da u sangue o da u sangue equine da u metudu di l'estrazione fredda cù l'etanol. Dopu à questu, a cumulazione cunlevata hè sottumessu à un prucessu di ultrafiltrazzioni, purificatu è inattivatu. A staghjoni finali di u trattamentu arregistramentu finiscinu u suu da u virus.

Beneficii di a suluzione:

Immunoglobuline anti-rabies hè sempre prescritata in cunglisazione cù una vaccina anti-rabbia per impedisce u più sviluppu di a rabia (idrofobia).

Prima di scrive u duminiu di a vacca, assicuratevi cunducerete una prova intradermale. Se u lagrimi hè negativu, per quessa, ùn ci hè micca vermiculite, dopu a meza ora, infine gradualmenti a dosa sana à trè dosi à un intervallu di 10-15 minuti, pre-cali preparazione finu à 37 ° С. Per ogni parte, a siringa hè stata duminata da una nova ampoule.

Effetti di effetti anti-rabies immunoglobulin

A amministrazione in inzione pò causà una reazione allergià à l'immunoglobulina rabies, per esse, per evitari cumplicazioni, avete sempre sempre solu solu: