Chanel - Fall 2016 - Cosmetichi

U cambiamentu hè di grande impurtanza durante a creazione di questa o quella impresa. Cù l'aiutu di i cosmichi, a bella meza di l'umanità pò esse l'apparizione ancu brillanti è tematiche di i funziunati positivi. Parechje famiglii famigliali rinisciti assai i so amatori cù a so nova cullizzioni staghjunali in modu chì ogni fashionista puderà fabricà u cuncorsu prufessiunale, è più impurtanti, di a tendenza di cumpunimentu in casa. L'empresa francese Chanel hà digià presentata nova cosmètica, chì serà apprupriti per a caduta di 2016.

Ricercà di cosmetti Chanel in u vaghjimu d'2016

Prima di tutti, deve esse nutati chì u postu di designer internazionale per u culore è u maquillaje Chanel hà pigliatu à Lucia Peak. A culliglia di i cosmetti di vaghjime di questu annu per ella hè u debut. U muttu di u gruppu hè cusì: "Pintate i vostri labbra cù lipstick rougnu è l'attaccu!". Era questa frasa chì guidò u novu postu di maquillaje creativo durante a creazione cosmichi stagichi.

Cosmetichi da Chanel in u vaghjimu di u 2016 fù chjamatu "Le Rouge №1 Collection 2016". A cullezione hè dedicata sana à u culore rosu, perchè secondu Lucía, serà u principalu questu caduta. Questu hè u culore di una donna verda bella, eròtica, ligne fida è sexy. A faccia di sta cullizzioni era a famosa attrice americana Catane Stewart . Un ghjocu di cosmetti per a sesta futura incluse cusomi cosmichi: