U lettu biancu di i zitelli

Un lignu di criadore mudernu ùn hè micca solu un corpu è un colchju nantu à ellu, ma una pensativa combinazione di diversi schemi è funziunalità, chì cuntribuisce à u restore normale è u sviluppu di u zitellu chì ha crescido. Parechji parenti vanu à vede in a cammara di i zitelli un colore biancu com'è un simbulu di frescura è purezza.

Uva bianca per i nei nei

Chjucu un bressolo per un novu, parechji genitori volenu esse bellu è fiticu in l'internu di u criaturu. Ma ùn deveremu micca chì u mo uttellu di u mobili di u zitellu deve esse forte, eccettu favurtu, stabilu è fiduciale. Sì, se u boiu ùn hè micca solu un locu cumu per dorme, ma ancu per i ghjoculi attivi è divertenti.

Da più spessu per un zitellu sceglie un lignu di legno biancu. Dopu tuttu, u lignu hè u materialu più adattatu cù i propietati hipoalericiniè. Ancu si hè pussibule cumprà un metale è ancu un lettu di plastica, per esse dumandate di u vendeur un certificatu ienicu di a qualità di questu mobili.

U culore biancu di u sziciliu pò esse adattate per a ghjente è u zitellu. Ma u disignu di u locu dormu di u zitellu pò esse diversu. Per esempiu, per i carusi in a dicurazione di u gruppu pò esse presente machini, avioni, navi, animali. Cuna a stessa nica pò esse decorata cù tutti tipi d'archi, volgelli, colli, canopy di tulle.

U lettu biancu per i zitelli più di 3 anni

Perchè un zitellu di trè anni o più vechja, u lettu deve esse più grande. U solidu caminu solidu di i zitelli i spessu cù i casali per a ropa o ghjuculi di u zitellu. Sì dui zitelli crescenu in una famiglia, u lettu biancu di u nivellu di u zitellu pò esse un sceltu raghjonu. U zitellu annu pò esse duru à u cima, è u lavatu.

U luggenu adulescenti per u zitellu

Per un adulescente, pudete cumprà un lettuu biancu per u zitellu, u grandu di quale hà duverà cù u vostru figliolu o figliolu chì cresce. U luglio bianchissimu u zogliu hè assai còmpii per un scuole di adulescente. Stu transformatori di colore biancu pò assucianu perfetta à qualse interni di a stanza.