A voir à Kazan in 2 ghjorni?

Piatta spessu per i cità turistiche, i turisti anu solu dui ghjorni - sàvate è domeniu. Per quessa, preparanu un viaghju, avete prima di fà una lista di quelli siti chì anu interessante per visità, è andemu à guardà u mappa per a so locu è fà a via megliu. Questu vi risparmià da viaghji longu è l'imprese globale di a cità si ferma solu bè.

Kazan hè una cità unica in questa cultures orientali è occidintali sò in armunia cumminata. Grazie à a storia di seculi storia, a capitale di Tatarstan hè chinu di parechji siti interessanti. In questu articulu vi dicerà chì si devence à vede à a cità di Kazan è i so ambienti, s'ellu si sò in quì.

A voir à Kazan in 2 ghjorni

U Kazan Kremlin

Questu hè u marcatu più famoso in Kazan. In u territoriu di questu gruppu, e chietesi Ortodoxi è i moschei, i turri è i palazzi sò cuncurdati assai armonii. I seguenti oggetti attruranu u più interessi di i visitori:

U Tempiu Ecumenicu o u Tempiu di Tutti Religioni

Questu hè u locu induve 7 re di religione mundialu sò unificati sottu un tettu. U fundatore di stu temu inusual, l'artist Eldar Khramov, hà criatu stu locu per acquistà e persone cù e diverse fede. Hè per quessa chì u palazzu stessu è u so decoru interiuttu hè cusì rara. Ci hè un tempiu ecumenicu fora di a cità, in u paesi di u viechju Arakchino.

Cattedrale di Petru è Paul

A cattidrali fù custruitu in i lochi in u stilu di "Rusu" (o "Naryshkin") baroccu in onore di l'arrivata in a cità di Petru I. Hè stravaggiu cù a so bellezza fora è intornu. Venenu à vede à l'iconostasi di lignu 25 metri d'altitudine, prege à u miraculous Sedmiozernaya Icona di a Mamma di Diu è e reliie di i Monumenti di Iona è Nektariya di Kazan.

Terzetto di pupi "Ekiyat"

Ancu s'ellu ùn avete micca u desideriu di vede a pruduzzione di stu teatru, ma vale a pena vede stu spettaculare edifici. Hè un palazzu di facciata cun i torres adurnati di belle fighe è sculture.

Bauman Street

A strada più antica in Kazan, cunvertitu in una zona di pedestrianu per i citadini è invitati di a capitale. Cammese intornu chì pudete vede parechje disinni interessanti:

Quandu sta strada hè stata creata 400 anni fa, ùn hè micca surprisa chì à u longu era quasi boni boni edificazioni antichi: hotel, restaurant, cappella, etc.

Millennium Park (o Millennium)

Hè apertu da u 1000 anniversariu di a cità in u 2005 à a spada di u pintu di u Lavu Kaban. Tuttu ciò chì hè fatta in ella hè cunnisciutu cù a storia di Kazan. A fossa chì circundava u territoriu tutale hè impannuta cù figuri di zilanti (animali mìtici di legends locais). Tutti i averei principali converge in u centru à a chiazza cù a fontana "Kazan".

"Native Village" ("Tugan Avilym")

Hè un complexu di spettaculu in u centru di a cità, stilizata cum'è un veru paese. U scopu principale di a so creazione hè di fà popularisà a vita di a populazione indigena di Tatarstan. Tutte l'edifizii sò fattu di legnu in cunfurmità cù tutti i canoni di l'architettura folklore. Ci hè ancu imuli, pani, carretti veri. Da u divertimentu, i visitori si pò diventà bowling, billar, discos è programmi di divertimentu. Ci hè un grande quantità di cafesi è ristoranti induve puderete tastà a cucina naziunale.