Valle, mulino molino


Unu di i posti più impressiziunanti è romantichi in u picculu cità di Protaras hè di u Valdu di molti di venti. Questu hè cunfermatu da a so alta popularità trà i turisti trà e altri posti d'interessu in Cipru .

Storia di l'apparizione di a vaddi

U valle hè ancu chjamatu "Terra Roja". Hè un territoriu enormu, induve e frutta è ligumi di cultivà, cunnisciutu per u so gustu excelente. A cultura principale hè cultivata quì hè a patata di prima famiglia.

Invece, prima era un prublema: u clima di Cipru era micca capaci di furnisce questi terri cun umidità suffirenziu per l'agricultura successiva. U vastu territoriu di i campi necessitava un sistema di regali speciale. Havi statu creatu, è per attivà, l'energia generata da i mulini privati ​​chì ponu esse usata. U fenomenu di i muleri di ventre hè chì, anche u so scopu principalu per assicurà l'acquessi di u vallée, si devenu diventanu un veru scuperta è una mustità per i turisti. E veramente: a natura magnífica, chì hè cèlebre per Cipru, hè cumplementata quì cù centu dinosauri biancu cù enormi spambuli rotanti in u so ardore. Facenu stu locu assai romanticu, pocu cumuni è ùn deve impressioni in indelicità.

Cumu per arrivà à u Valdu di i muleri di venti?

A vaddi si trova à qualchi kilometri da i platti di Protaras , vicinu à u Capu di Cavo Greco è u paesi di Paralimni. Hè assai faciule d'acquistà, vi basta di passà più in l'isula. Ùn avete mancu u trasportu per questu.

A vaddi di i muleri di venti hè una vista inusual è memorable chì vi portanu assai emozioni è imprese vivu. Frà l'altri cose, questu hè un esemplare brillanu è efficaisu di l'interazione di l'omu è a natura, chì valenu a almenu una volta per vede è fate notu.