Chì ùn poni micca dà - signa

Ci hè chì e credenze chì ùn sanu micca tutti i rigali purtà u patrone di ghjocu è a fortuna. Di sicuru, questu hè solu per quessi persone chì crèdenu in i signi di u populu. Hè desirabili pensà à un rigalu beni boni, perchè ci sò parechji elementi chì ùn sò micca ricunnisciute per a presentazione. Certu, certiduni certuni justificà micca, ma a maiò hè micca stata mancata di sensu cumunu. Propone à stà in quelli signali chì anu u dirittu di esse.

Quantu doni ùn pò micca esse datu - signu di u populu

  1. Ùn pudete micca darà un vigore, è ancu una tagale o pane. Tutti issi cose simbulizanu una disputa, separazione è malatia. Ancu l'antenati antichi credi chì dà un veru scurza a vita di una persona. E in Cina in generale, dà un attore, invita à un funeral.
  2. Ùn pudete micca darà cutidianu. Hè statu stata cunsiderata chì ùn hè micca bè di prublemà in un rigalu articuli per sculacciate, cum'è cultillaghji, garzati, agullani, tesistenti, etc. Dicenu chì l'u spiritu malu adora i filu sicchi è i cantoni. E dopu avè prisentatu, per esempiu, un cuteddu o una daga, prisentate un presentativu un dimòniu, chì, in turnu purtate disgrazii è disputa à a casa. Avà sapemu per quessa hè impussibile di furnisce i cutidiu è perchè deve esse almenu certi credi in i sinistri.
  3. Ùn pudete micca darà un animali. Hè necessariu di piglià un rescà per un regnu "di vive", altri chì l'animali hà da scrive per i primi pruduttori.
  4. Ùn pudete micca darà una billetera bassusta o altri elementi chì a funzione hè qualcosa di salute. Anu sempre aduprà dinanz'à u furtuna è u prufittu.
  5. I Signori dicenu chì ùn pò micca dettate i vostri calzi. Dicenu chì l'appuntamentu di una parta d'altru, un maritu pò esse sempre da casa. Un liggeru figliola (quelli chì crèdenu chì i so cômegine sitate sottu à a so falda di a so mamma), usando questa credenza, suggestionu a matrimonia per presentà un pruduttu di lana com'è i so figlioli.
  6. Se crede chì i signori populari chì ùn pò micca darà una picciotta, sò perle. Dapoi u tempu anticu, i Grechi cresi chì i perli sò lacrimi da l'occhi di ninfi marina. Dopu dopu l'essenza cambiò un pocu, ma a perla cum'è un rigalu hè statu un simbulu di i lacrimi di e vignuli è i orfani.
  7. Ùn pudete micca darà una croce. Hè ricivutu di fà una cruz solu per u battèsimu, dice u populu sapiente. In a vita cusì ordine, cù un rigalu da u donu di u novu propietariu, teme, cura è di l'experientu ancu di passà.
  8. E populu Ortodoxu ùn dà micca un altru panele. Hè cresce chì cù questu materiali sò trasmessi i lacrimi d'altri pezzi è dolu. Ùn viaghjate micca scarves in a vostra regula di ghjocu, perchè avè predichendu una separazione iniziale di un amatu.
  9. Ùn pudete micca darà un ispille. In i tempi antichi, è avà, puru, ci sò rumors chì i specchi sò un postu di transizione di u mondu ordinariu à u mondu di spiriti. Supersticiosi sustene chì u spechju donu pòtti assai problemi è trouble, però hè megliu chì ricusà un rigalu.
  10. Ùn pudete micca darà rigali, perchè ogni cosa porta a so energia da a persona dà. È se ti trasfirianu alcuna cosa, mantene l'energia negativa di a negazione, è ci saranu qualchì malfacu in casa.

E si avete dicisu di dà in qualche manera un oghjettu suspettu da u puntu di vista di a credenza, un salvezammu simbulu pò salvà a situazione. Cusì u donu accede à a categuria di l'ughjettu di venda è tutti i signori ùn sò micca stati nantu à questu. Cumu si tratta di rigali chì sò numeri nantu à u listinu negli? Probabilmente, ugnunu debe decide per elli. Se un amicu refuse l'accetta di u vostru donu, ùn hè micca offisu per ellu è ùn insistè micca à u vostru propiu. E si avete longu un sonu di un collarlu perale, scurdate di tuttu ciò chì leghjite.