Nascite dopu à 40 anni

Di solitu e donne chì ghjugna eranu quaranta anni avianu almenu un zitellu. Ma succede chì a destinazione dà una donna sempre un picciutteddu in una età matura. È in parechji casi, i vittori furtunati sò decisi nantu à u cunsigliu dopu à 40, inveci di i risichi prisenti.

Hè sceltu chì ancu e donne ghjovani sani pò avè i zitelli cù diversi patologii è e malatii. Statistiche confirmanete chì u gravidenza dopu 40 anni pò esse stimatu no sulu cù un pieno severu, ma ancu cù malatie di u zitellu. Dopu avè fattu a nascita dopu à quaranta, una donna hà riscu di cuncepimentu di u so zitellu cù u sindromu di Down , perchè in i ghjente, i zitelli cuntenenu cun viulenza genetica 12-14 volte più spessu chì ghjovani omi. Inoltre, u risicu di avè un ziteddu cù difetti di u coru aumenta 5-6.

Tandu prima nascita

A data, ci sò trè volte e più numerosi donne in u mondu chì u primu di nascita dopu à 40 anni. Stu fenominu in u nostru paese ùn hè nunda chì ghjè soru, perchè vene più spessu. I nascuti nascite cù i so prufunenti è cunfine. I più sò:

Ma ancu di i prosa di sti situazione, ci sò assai uni pochi desvantavani:

In i donne dopu l'età di 40 anni, u risicu di travagliu aumenta significativamente, cusì spessu di sti casi, i medichi recucanu à una cesarianu. Ancu s'ellu u pregà prucedi senza cumpressione, e donne di parturienti ùn sò sempri cunsiderati altri risichi.

E cunsicenzi di u tardi

Una lotta di e donne pensanu chì ùn hè mai mai tardu per fà fà nanzu. Ma tutti ùn sapianu chì, dopu à 40, u risicu di u peneu aumenta assai. À questa età u ghjente tendenu a soffrenu di parechje malatie cronica. E digià stata fatta, u risicu di tali malatii aumenta.

Inoltre, ùn anu micca cusì egoista è pensate solu di sè stessu. Avete bisognu di pensà à u futuru di u to figliolu: quandu u purtate à u primu scontru, è tutti piglianu per una avvia, seppu hè prestu psicologicu per questu quì, è se su figliolu ùn vi vargugnate di voi. L'scelta, per suprattuttu, hè tòia, ma prima di pruposte un pene "per più tardi", pensate bè rigalu nantu à quale hè questu quì.