Cumu prune una dracaena?

In parechje domicile privatu è edifizzioni publichi, pudete truvà un fiore senza libertà è rigiusu - drago . A pianta hè facilmente tolerata da a sequenza temporale, i fluttuazioni di temperatura, è ancu cù u lumière electricu, a fiorta senti bona.

À u tempu, a Dracaena righjunghja à una altura di 2-3 metri. E poi i patroni pò dì quande si hè pussibule di trimà u dracenu, è cumu fà facete bè.

Quandu hè necessariu di cutà a dracaena?

Se vulete sospettà u crescenu di a dracaena, cose bisognu à fà questu duranti u piriudu di u so criscenti attivu: da a primavera à a fini di l'estiu. In u invernu, hè megliu micca di tuccallu a pianta, cum'è in podi durante u periodu di restu pò causà a morte di a pianta. Inoltre, in a primavera è l'estate, l'hormone di a crescita di u sensu sò pruduciati vicinu à u fiore, chì prumove a curazione veloce da a pianta dopu a prezzo.

Quante hè corta per cut a dracaena?

Per dà un rigalu exquisite è piazzatu, ci vole à prune. Prununzii sanitarie si porta à rimbursà e speddi infittivi di a fiore. In regula, per ottene riflette spessu, a crescita verticale deve esse suspesi, è per questu, u draceninu deve esse tagliatu.

Pruning hè realizatu cù un filu finitu. U zucchero hè tagliatu in u locu induve hè urdinatu di ottene u ramu di a pianta. À 10 cm sottu u livellu di cutoff, tagliate tutti e foglie. Dopu stu locu chjappu deve esse decontaminate cù carbonu activated ou chapeau. In questu, pruvate à guarantiscia chì tutti i panii nantu à u troncu sò chjusi.

Dopu à trimming, hè cunsigliu per spruverà u troncu dracaena duie volte per u ghjornu per evità a perdita di l'umidità eccessiva da a pianta. U tagliu pò esse imbruttatu cun muscone di sphagnum umitu, è mette un saccu di plastica in cima. U cuntinuu cù u fiore si deve esse postu in un locu caldu è scuru senza avete, chì Drazena ùn piace micca. Una volta à settimana, verificate a cundizione di u cut, cacciate u muscone.

Circa un mesi dopu li novi rindini saranu nantu à u troncu. Avà u draghinu pò esse tornatu à u locu cum'è postu, induve si sperienza ogni ghjocu cù a so bella vista.

Sè siddu vulete, a parte sana fresca di a pianta pò esse usata per prupagarià a dracaena.