Cumu si planteva l'alberu in u vaghjimu?

L'Apricot hè amatu di parechji per a dolcezza è i pruprietà ùtili di u fruttu. Per quessa, parechji pruprietarii di casi è campagnoli d'estivi decide di cultivà l'arbre fruttu per guddà a carne di dulce è tierna in l'estiu. Sicura, hè megliu di piante l'albercocu in a primavera. Ma questu pò esse fatta in l'odezione, però, serà più seriu per trattà u prucessu, perchè l'arburolu hà deve surveghjanu à u fretu di l'invernu. Dunque, vi diciaraghju cumu per plantà alberghju in u vaghjimu.

L'arbureti di a pianta in u vaghjimu - Stage preparatoriu

Prima cunsiglià per ellu u tempu di piantà. A fini di settembre hè u megliu per questu scopu. Prima di cultivà u stazzali d'alberoci in u vaghjimu, prestu assistitu à esse un locu permanente per l'arbre. U fattu chì l'albicocitu ùn vole micca i venti friddi, perchè u situ s'hè prutigatu da l'espansioni, per esempiu, i piani di l'alti è uccidintali. U futuru postu di patturtatu duverà esse luminatu. E ancu se l'arburu hè higurofiliu, sò lucali adatti per questu, induve l'acqua sottumessa hè un minimu à una prufundità di 1,5 m.

U fossu pè a piantazione di e piantini d'albicelata in u castagnu hè cavatu in anticipu - durante dui o trè simani. Oghje dimensioni per questu 60-70 cm in altu, 70-80 cm di diametru. U terrenu excavatu deve esse misuratu cù fertilizante: humus (1-2 bivelli), 400 g di sulfate di potassiu è 600 g di superfosfat.

Cumu si poni una pianta d'albero in u vaghjimu?

Quandu u pianta, u mulinu di l'albicu hè colmu in u fossu dispostu in tale manera chì u coddu di l'arvulu s'arrizza 5-6 cm sopra à u liceu. Spreading the roots, l'alberti sò cuparti da a terra, pritaptyvayut è abbunnanza. Aghjusticiammu chì u pezzu perchjate da a turba o humus per a priservà l'umidità. Quandu a chjera cascata, ùn ti scurdate di coglie cun un zuccaru per a prutezzione di e radici di u fretu.

Cumu trasplantà l'alberu in questa?

S'ellu ci hè bisognu di trasplantà l'albercè in u casu di un locu à l'altru; da cunsigliu chì i ghjovani novi sottumessi à l'età di 5 pò surveggià beni. Scavanu l'albicocu, longu cù u pallimentu di terra. U cacciadore di a Terra ci vole à impannillu in una tela di materiale naturali è piantata.